Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Mondiano
Mondiano säger i Saralinneabergstroms diskussion "Skybar/rooftop-bar New York?":
Ett tips till: http://hotellin.se/new-york-city-5-hotell-med-takbar/
4 april 2016 22:26
Mondiano
Mondiano säger i Curacaos diskussion "Billig shopping i Europa?":
Enastående inlägg! Det är bara att inse, du har bidragit till att vår resa till Florens i maj blir något längre än beräknat...
17 mars 2015 22:27
Mondiano
Mondiano säger om sin bild "Canyamel":
Tack :)
19 februari 2015 12:15
Canada2000
Canada2000 säger om Mondianos bild "Canyamel":
Vackert!
16 februari 2015 21:10
Mondiano
Mondiano säger i Amy_damirs diskussion "Vad tycker ni om patong beach?":
Den fina stranden hittar du inte här. Shoppingen är väl ok om än inte särskilt upphetsande. Nattliv, det beror på vem du frågar. Personligen tycker jag att hela stället kan sammanfattas i ett ord: hemskt. Kata beach är ett bättre alternativ och ännu bättre är Raya Island. Men då får ni avstå från uteliv och shopping...
11 september 2013 09:03
Mondiano
Mondiano säger i Tantkajs diskussion "Farligt att landa mitt i natten?":
Hej! Det är några år sedan jag var i Lima men minns att jag landade strax efter midnatt. Tog en taxi till ett hotell jag hade hört talas om (som var en total katastrof för övrigt). Föraren var vänlig nog att vänta utanför och erbjöd sig att köra mig till ett annat ställe, vilket ifs inte behövdes då jag såg en hostel precis i närheten. Kan säga att jag inte var sugen på att åka runt i den stan vid...
10 september 2013 15:55
Mondiano
För några år sedan spenderade jag 4 veckor på en liten ö i Mexiko dit folk oftast åkte över dagen. Svårt att säga vad som är "för länge", allt handlar om hur bra man trivs. Jag och min flickvän hyrde en bil vid ankomst på Curacao vilket visade sig vara en bra "investering". Körde kors och tvärs och upptäckte några fina stränder, restauranger och platser man annars hade missat. Men det kändes också...
7 augusti 2013 14:38
Mondiano
Mondiano säger i Kehans diskussion "Tips och säkerhet Sydamerika":
Nicaragua är knappast det land jag tänker på när någon nämner säkerhet. Å andra sidan verkar det som om du letar efter ett land "i Sydamerika med någorlunda säkerhet och vackra stränder". Då har du 3 val: Colombia, Venezuela och Brasilien. Alla har vackra stränder. "Någorlunda säkerhet" hittar du i hela världen.
12 juni 2013 23:29
Mondiano
Mondiano säger i Jennie1s diskussion "Playa del Carmen eller Cancun":
Hej, jag hade hoppat över både Cancun och PdC och valt Isla Mujeres och Tulum. Ev Isla Holbox. /M.
11 maj 2013 18:09
Rommetorp
Rommetorp säger om Mondianos bild "närgången":
Mycket bra skärpa i den närbild
17 januari 2013 17:19