| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Hysse säger i Halareals diskussion "Alanya vs Marmaris vs Tunisien":
Jag skulle välja Marmaris för där kan man ta det lugnt på dagarna och parta duktigt på kvällarna . Där finns också massor av bra restauranger . Och flyget går inte till Marmaris utan till Dalaman . Fritidsresor har från Göteborg till Dalaman . Hoppas att ni finner något bra. Skall själv till Marmaris i Augusti ( 3:e gängen ).
26 maj 2009 17:57

Hysse säger i Hanizimos diskussion "Vart åker ni i sommar?":
vi har bokat 2 veckor till Turkiet ( Marmaris ) . Både god mat och härligt bad .
4 maj 2009 17:35

Vibe säger i Hysses diskussion "Hotell Kaptan Marmaris":
Jag och min familj varit i Marmaris 3 gånger. Var där senast förra året och bodde då på Kaptan. Ett litet trevligt hotell med bra personal. Rent och snyggt. Vinsten är läget. Ligger perfekt. Nära Migros och havet samt Demirs cafe och restaurang som vi brukar tillbringa dagarna hos på stranden. Bra mat och väldigt trevlig personal. Bob som ägaren heter har inte så trångt mellan solstolarna som de a...
28 april 2009 23:17

Hysse säger till Xzwzx:
Hotell Kaptan finns hos Fritidsresor
12 februari 2009 19:06

Xzwzx säger i Hysses diskussion "Hotell Kaptan Marmaris":
Hej,
Kaptan Marmaris låter bra.
Vilket resebolag?
8 februari 2009 16:16

Nina81 säger i Hysses diskussion "Hotell Kaptan Marmaris":
Hej.
Jag trivdes bra på Kaptan. Förutom att vi hade en tupp utanför rummet som gal varje morgon. ( finns förhoppningsvis inte kvar)
Ligget ca mittemellan Marmaris och Icemeler. Så man har ungefär lika långt till båda kändes det som. Är en bit att gå men inga problem. Poolen har nog en tendens att hamna i skugga.
13 januari 2009 15:28

Leroslover säger till Hysse:
Det var verkligen ett häftigt fyrverkeri. Det är ju bara någon minut på filmen, i verkligheten var det mer än 10 minuter och väl värt att vänta på.
8 januari 2009 17:44

Hysse säger i Martis49s diskussion "Dålig mage i Turkiet":
om du skulle bli magsjuk när du är i turkiet så har dom jättebra medel mot detta på apoteken där du befinner dig . det viktigaste är att ni dricker mycket vatten , för oftast så beror det på att man druckit för lite .
14 september 2008 19:11

Peter62 säger om Hysses bild "Marmaris":
Platser reserverade för dykare???
14 september 2008 09:58

Ellismellis säger om Hysses bild "Marmaris":
Det här är nog bland det märkligaste jag har sett......
14 september 2008 09:35
Sida:12345Nästa