| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Mathilda86 säger om Rolf_52s bild "I Pekings gamla Hutonger":
Himmel va vackert! Detta var alltså ert hotell, namn??
3 januari 2016 17:07

Birgere säger i Mathilda86s diskussion "Hyr EJ bil av Auto Europe!":
Att förstå sig på hyrbilsföretagens villkor är 100ggr värre än att läsa en gammal elräkning. Är man ovan bilhyrare så hamnar man väldigt ofta i er situation.
Jag kollade lite hur det såg ut på Autoeuropes sida och:
Vid envägshyra så står det i en stor ruta som poppar upp att dom återkommer med kostnad och om det är möjligt via mail. Har dom inte gjort det så har dom...
19 juli 2014 17:55

Adam112 säger i Mathilda86s diskussion "Hyr EJ bil av Auto Europe!":
Hej!
Jag och min tjej hyrde bil via Auto Europe i Italien. Inför resan sökte vi på nätet efter bästa deal - dvs liten, enkel, bil utan massa tillval. Bästa kvoteringen föll på företaget Maggiore.
Vid bokningen på Auto Europe angav jag:
- två förare
- pick-up vid tågstationen i Rom
- avlämning vid tågstationen i Milano
- fria mil
Vi fick ett pris på motsvarande 2200 SEK för 6 dagar ho...
19 juli 2014 15:09

Pekkas säger i Mathilda86s diskussion "Hyr EJ bil av Auto Europe!":
Jag reser ratt mycket i tjänsten och hyr bilar over hela Europa. Allt gar för det mesta smärtfritt- utom i Italien och speciellt när jag lämnar tillbaka bilen i Milano (Valpensa eller Linate). De hittar alltid en repa eller nagot annat som gör att det första priset inte haller. Sist i Milano var det ingen som berättade om trängselavgiften vid uthyrningsdisken. Som tur var berättade min italienska ...
5 juni 2014 09:24

Vidde säger i Mathilda86s diskussion "Island 1 vecka med 2,5 åring. TIPS! ":
2,5 åringar gillar väl att bada? Det finns en hel drös med jättefina badanläggningar i och runt Reykjavik. De flesta är utomhus med perfekt temperatur, barnpooler etc. Den största hittar ni här: http://www.swimminginiceland.com/reykjavik-and-capital-area/17-laugardalslaug
Till skillnad från Blå lagunen, där inträdet kostar en smärre förmögenhet, så är priserna riktigt låga.
Hoppas ni får en tre...
7 april 2014 18:56

Desires säger i Mathilda86s diskussion "Island 1 vecka med 2,5 åring. TIPS! ":
Har ej ännu besökt Island själv, men vänner har skrivit en inspirerande reseberättelse med många foton och tips från deras Islandsresa här http://www.desires.se/#post155
Några av tipsen:
- Två gigantiska vattenfall, Seljalandsfoss och Skogafoss där det också fanns ett utomhusmuseum som berättade om hur man levde på Island förr.
- Dyrholaey, beundra utsikten och titta på lunnefåglar
- Efsti...
24 mars 2014 13:18

Gramoz säger i Mathilda86s diskussion "Kombinera Albanien och Grekland":
hejsan, den delen av albanien du ska till är jättevackert och kommer chooka dig för man inte hört bra grejer om landet, albanien är som grekland fast ännu billigare, de bara att grekerna varit mer vanna med turister sen 60 talet medans albanien hade isolering av komunisten de hade då, och om du gillar antikens historier du hört om grekland , så ser du mer sånt i albanien och utnämdes till landet m...
9 februari 2014 02:35

Mathilda86 säger om Metalgirls bild "Bangkok":
Heter hotellet rambuttri villige??
22 april 2013 16:41

Mathilda86 säger om Oskar81s bild "Don Det Tok":
Åh härlig bild!!
3 mars 2013 21:39

Mathilda86 säger i Triestes diskussion "Varning för dåligt resebolag: Explore Tours":
Usch va trist! Hoppas på en bra utgång av reklamationsnämnden!
3 mars 2013 21:22
Sida:123456789101112131415...Nästa