| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Bobcat säger i Etnicas diskussion "Vart sjutton ska vi åka på bröllopsresa?? PANIK!!!":
Etnica! Ni ska självklart åka till Island. Bara 3h flyg från Skandinavien. Hyr bil och åk till byn Hveragerdi där ni tar in på det mysiga Frost og Funi. De erbjuder mys och romantik. Ta långa promenader längs de svarta lavastränderna längs den isländska sydkusten. Ät gott, lamm och skaldjur i överflöd. Bada i Blå Lagunen eller någon mer "privat" varm bäck uppe i bergen. Vänd er till en duktig rese...
23 mars 2011 11:13

Bobcat säger i Ollands diskussion "Resecheckar i USA":
Senast i nov 2010 använde mina reskamrater resecheckar i Kalifornien, Nevada & Arizona. Då upplevde vi bara problem om man hade för höga valörer på checkarna och handlade för låga summor, de ville inte "betala ut" så mycket mellanskillnad. Annars funkade det som kontanter. Personligen har jag har helt gått över till kreditkort (ICA-bankens Mastercard, de tar inte uttagsavgift). Men cashen behöver ...
15 mars 2011 16:37

Bobcat säger i Hkns diskussion "Bästa restaurangerna i Reykjavik":
Hej!
Du har ju ännu inte fått tips på de allra bästa restaurangerna. Ett stilfullt ställe med god mat att äta på är Silfur. Om du låter kocken bestämma blir du inte besviken.
Känner du för äventyr under en bro kan jag rekommendera ett besök på FishCompany. Där får du följa med på en smakresa runt hela världen.
En lite bortglömd restaurang är Gallery på Hotel Holt, kanske inget för alla m...
15 mars 2011 14:45

Gudleif säger om Bobcats blogginlägg "Vintur":
Cheers!!!
16 november 2010 17:36

Gudleif säger om Bobcats blogginlägg "La La Land":
Du ser ut som en Hollywood fru, livet leker.
15 november 2010 09:41

Banphe säger om Bobcats bild "Oh Ah Point":
Mäktigt...
9 november 2010 18:58

Gudleif säger om Bobcats blogginlägg "Sovmorgon":
Va läskigt. Otroligt häftig. Hälsa, Gully
9 november 2010 09:13

Bobcat säger till Gudleif:
Vad roligt. Ett tag trodde jag att ingen läste mina inlägg. Nu ska jag äta frukost. Hälsa gänget.
8 november 2010 15:40

Gudleif säger om Bobcats blogginlägg "Solnedgång vid Yaki Point":
Hej
RIktigt kul att följa din resa. Njut. Hälsa alla från oss alla. Kollegorna
8 november 2010 09:17

Nagchampa säger till Bobcat:
tack för hjälpen med namnet på Sólfar till min bild =)
16 mars 2007 23:20
Sida:123456789Nästa