Yoga, surf & natur i april & maj 2017

23 dec. 2016 12:15
Visningar: 149
Hi wanderlust people! Jag vill ut i världen igen och planerar att resa från 3 april till 22 maj och det är väl det enda som är min plan nu. Plats, hur och budget är öppet och vill se vad som korsar min väg. Mina tankar är Costa Rica, Bali, Sri Lanka, Filippinerna eller någon annan fantastisk plats. Jag vill leva enkelt och lägga pengarna på upplevelser. Jag är en yogini som håller mig borta från turistfällor och fullmoonpartys. Ligger hellre under stjärnhimmel med likasinnade människor omkring mig. Jag älskar naturupplevelser, allt från hiking till att paddla kanot i en djungel. Sen har jag en dröm att lära mig surfa så det kommer vara en del av resan. Om det är någon spirituell själ som också har intresse för yoga, meditation, träning och är sugen på en härlig resa med sol och bad – let me know! Eller bara vill bolla idéer eller ge tips. Sök på lisa.andersson.3382 på FB och skriv där. Kram.
Shanti!
Av Jamtner
23 dec. 2016 12:55
Hej Lisa,

Om du kan tänka dig åka tidigare in på året, redan i januari så låter dina tankar å ideer bra väldigt lockande.
Jag söker också resesällskap till sol/bad å äventurlig resa. Men jag skulle behöva åka mellan v4-7 någon gång.
Vore kul om du kan då också :)

Hör av dig isåfall :)

Annars hoppas jag du får en bra resa senare...

/johan