Vart som helst, när som helst

29 okt. 2017 00:53
Visningar: 183
Hej på dig! Mitt namn är Elin och jag är en 18 årig tjej med en enorm rädsla för att fastna. Och ja, man kan säga att jag fastnat rejält denna gången..
Så som en fiffig lösning på problemet söker jag nu en vänlig själ som vill följa med mig ut på äventyr a.k.a någon som vill dra iväg utomlands med en främling från internet med förhoppningarna om att främlingen sedan blir till en vän för livet.

Vart vi far eller när det blir och hur länge det varar är något vi kan komms överens om sen, men jag går för tillfället inte i skolan så jag är i princip redo när som. Jag har dock funderat på att lägga resan så den involverar nyår; jag vill gärna fira nyår och ett nytt kapitel utomlands.
Jag är öppen för förslag när det gäller resemål då jag vill se hela världen och omöjligt kan bestämma mig för bara ett resemål i taget; så jag låter dig ta "the final decision" (pssst, Asien kanske?)

Vill du haka på på ett äventyr? Tveka inte med att höra av dig! Kön/ålder spelar absolut ingen roll; så länge du är snäll, använder deoderant och skrattar åt mina skämt.
29 okt. 2017 08:32
Hej hej!
Lust att dra iväg till Sydamerika under 2018? Söker reskompis för skulle va himla kul att åka fler än helt själv :) hör av dig om du är intresserad så kan vi prata vidare

Glada hälsningar Julia
29 okt. 2017 13:31 (redigerad)
Citerat från Julobella:
Hej hej!
Lust att dra iväg till Sydamerika under 2018? Söker reskompis för skulle va himla kul att åka fler än helt själv :) hör av dig om du är intresserad så kan vi prata vidare

Glada hälsningar Julia
Gärna! Finns väldigt mycket i Sydamerika jag skulle älska att se, t.ex. Galapagosöarna som jag alltid vart extra nyfiken på sen jag såg en fantastisk film på naturhistoriska museet om dem för några år sedan. Jag vart så tagen av filmen att jag först inte fattade att de fanns på riktigt, hahah..
när hade du tänkt dig dra dit? MVH Elin :)
29 okt. 2017 13:45
Citerat från Elistheelvisp:
Citerat från Julobella:
Hej hej!
Lust att dra iväg till Sydamerika under 2018? Söker reskompis för skulle va himla kul att åka fler än helt själv :) hör av dig om du är intresserad så kan vi prata vidare

Glada hälsningar Julia
Gärna! Finns väldigt mycket i Sydamerika jag skulle älska att se, t.ex. Galapagosöarna som jag alltid vart extra nyfiken på sen jag såg en fantastisk film på naturhistoriska museet om dem för några år sedan. Jag vart så tagen av filmen att jag först inte fattade att de fanns på riktigt, hahah..
när hade du tänkt dig dra dit? MVH Elin :)
Hej igen! Tänkte mig mot våren.. mars april ungefär! Du kan lägga till mig på Facebook om du vill! Har samma profilbil där :) lättare att skriva där än här :)