Vän sökes, Asien vintern 17/18

3 aug. 2017 13:28
Visningar: 66
Söker en vän/flera vänner som vill åka iväg till Sydostasien i vinter möjligtvis Australien och nya Zeeland också. Har tänk att åka i november, december någon gång, och vara borta i ca. 3-4 månader.
Min tanke är att sola, bada och en fest är väl inte helt fel då och då, men vill även upptäcka och göra saker som man vanligtvis inte gör.
Lite kort om mig, 22 år och bor i Dalarna. Ganska lätt att ha och göra med, tror jag. Ganska spontan och säger oftast ja, ibland kan man dock få dra de ur mig.

Tveka inte på att höra av dig!
3 aug. 2017 14:32
Hej! Jag är super sugen på att åka iväg och hitta på massa skoj. Sola, bada, utforska osv. Är glad och social stockholmare som säger ja till nästan vad som helst! Åker gärna i början på november men är väldigt flexibel.

Vore roligt att prata mer så kanske vi kan hitta ett härligt gäng!
3 aug. 2017 15:29
Citerat från Jojohannaaa:
Hej! Jag är super sugen på att åka iväg och hitta på massa skoj. Sola, bada, utforska osv. Är glad och social stockholmare som säger ja till nästan vad som helst! Åker gärna i början på november men är väldigt flexibel.

Vore roligt att prata mer så kanske vi kan hitta ett härligt gäng!
Hej! Va kul, pratar gärna mer, lättar på Facebook kanske? heter Cecilia Cicci Sjöström där.