Två veckor till värmen i Juli? Sola,bada, festa!?

Av Bjelkis
20 mars 2016 14:01
Visningar: 113
Hej !
Jag måste åka iallafall två veckor till värmen i sommar. Jag är student så har inte råd med en lyxresa. Men jag vill sola, bada, festa, skratta och ha kul. Problemet är bara att mina vänner är så tråkiga. Alla skaffar barn, villa och hund typ. Plus att ingen tycker om den värmen som det är i Juli i utlandet. Skulle gärna åka med någon likasinnad i typ samma ålder :)
28 mars 2016 21:12
Tjenare!!

Det låter riktigt härligt och är i samma tankebanor måste jag säga! Så länge det blir skratt, fest och sol så är jag intresserad. Värmen är inte ett något direkt problem direkt för min del!

=)
28 mars 2016 21:35
Yes!!

Har iof barn också MEN jag har stort behov av sol, fest, singellivet spontaniteter och bad!! Så bli inte alltför avskrämd haha..

David Baron kan du adda så hörs vi mer där :)
Av Bjelkis
28 mars 2016 21:39
Det fanns många med det namnet. Lägg till mig ida bjelkendal :)
Av Emmacl
30 mars 2016 21:25
Hej!
Jag är i samma sits och har inte heller någon att resa med. Jag är har hela sommaren ledig och skulle vilja dra iväg någonstans åtminstone två veckor. Jag är inte heller intresserad av någon lyxresa (som ofta innebär att man knappt lämnar hotellet) utan jag vill uppleva maten, musiken och folket. Och solen så klart! Jag föredrar att fara till nya länder (eller åtminstone nya städer/byar) och ett land som jag inte har varit i ännu är Portugal. Är det något som du är intresserad av? Eller vad har du för planer?
/Emma