Tips.Resa Sommaren 2018

27 sep. 2017 21:59 (redigerad)
Visningar: 1398
Hej, jag och min flickvän ska ut och resa nu den kommande sommaren. Det ska bli en 2 veckors resa. + - några dagar kanske. Och jag har en budget på 20.000 för flyg och hotell, som kan höjas.

O jag har tittat på resor till Bali, o har lyckats snickra ihop det så att vi kan komma dit för drygt 20.000 sek. Finns bl.a charterresor just nu för drygt 20.000 sek.

Men grejen är det att det ska inte bokas förens i april. Kan detta bli ett problem?
Tror ni utbudet på resor kommer vara lika bra då?
Resan är planerad att äga rum nån gång i Juni, men är även flexibel där så det kan också "ändras".

Jag tar gärna emot tips mot andra länder med fina stränder osv som hamnar i samma prisklass. (Utanför EU)
30 sep. 2017 22:04
Hej, är ni intresserade av Singapore så har vi precis varit där, en underbar stad som jag stark rekommenderar att åka till, läs min blogg där skrev jag ner dag för dag om resan, cjvalencia.blogg.se vi åkte med British Airways och hittade biljetter för 4000 kr t/r otroligt billigt för en sådan lång resa, sen finns det riktig billiga hotell Där också
30 sep. 2017 22:18
Citerat från Javier8989:
Hej, är ni intresserade av Singapore så har vi precis varit där, en underbar stad som jag stark rekommenderar att åka till, läs min blogg där skrev jag ner dag för dag om resan, cjvalencia.blogg.se vi åkte med British Airways och hittade biljetter för 4000 kr t/r otroligt billigt för en sådan lång resa, sen finns det riktig billiga hotell Där också
Ja det kan vara av intresse, får kolla mer på det. Tack så mycket :)