Tiggarbrev

Av Solla
27 dec. 2013 20:39
Visningar: 444
Hej!
Jag frågade om en resebyrå här för ett tag sedan.
På grund av detta har jag blivit fullständigt neröst med tiggarbrev från en Ms Gloria i Libyen som talar om för mig att jag ska upplåta mina konton till hennes pengaflyttande.

Jag trodde att detta var en seriös sight - men ack så jag bedrog mig.

Jag kommer inte att besvara något härifrån så inga goda råd, tips,trix, hot eller vidare påhopp, tack!
Av Reseguiden - Medlemssupport
29 dec. 2013 12:57
Hej Solla,

Vad tråkigt att höra att du har blivit utsatt. Den typen av oseriösa medlemmar är givetvis inte välkomna på sajten utan vi tar bort dem så fort vi ser dem. Dessvärre hinner de ibland skicka ut flera meddelanden innan vi får stopp på dem, så har tyvärr varit fallet nu under jul då vi inte har haft kontoret öppet.
Vi har dock även en automatisk spärr som stoppar de flesta, dock tyvärr inte alla.

Vi har även tidigare varnat för "henne": http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/spam-fran-ms-gloria-27967

Använd gärna vår anmälningsfunktion eller maila till (Logga in för att se e-postadress) när du får den typen av meddelanden. Vad var profilnamnet på den som kontaktade dig? Så ska jag dubbelkolla så att hon också är borttagen.