Tågluffa i Europa

19 maj 2016 00:17
Visningar: 46
Hej!

Jag är en tjej på 22 år som har planer på att tågluffa I Europa i mitten av juni. Har en kompis som gjorde det förra sommaren så tänkte sno hennes rutt och alla hennes tips. Men det hade varit mycket roligare att åka tillsammans med någon. Så om du går med liknade planer så är det bara att höra av sig :)
Av Aninia
19 maj 2016 15:35
Hej, resesugen 19, snart 20 årig tjej här!
Jag tänker i samma banor som dig förutom att jag inte har den detaljerade reseplanen som du har. När hade du tänkt åka? Är sugen på att haka på men är inte tillbaka i Sverige förens den 21 juni :)
23 maj 2016 19:43
Citerat från Strayheart:
Hej!

Jag är en tjej på 22 år som har planer på att tågluffa I Europa i mitten av juni. Har en kompis som gjorde det förra sommaren så tänkte sno hennes rutt och alla hennes tips. Men det hade varit mycket roligare att åka tillsammans med någon. Så om du går med liknade planer så är det bara att höra av sig :)
Hej, jag har också liknande planer, vad är det för rutt du har tänkt dig?
29 maj 2016 23:02
Hej!
Jag är en sprudlande, social och reseälskande tjej som också söker tågluffarkompis, men vecka 28-30 på tågluff.

Mitt mål med resan är att träffa mycket skönt folk, uppleva mycket, festa och samtidigt inte sova bort dagarna, se nya ställen och kulturer. Jag dyrkar sol, dans, människor och positiv energi. Tycker om planer, men älskar samtidigt spänningen med spontanitet.

Har hört att Berlin, Prag, Budapest, Kroatien (split & krka), Bosnien (mostar), Slovenien och Amsterdam ska var bra ställen för att det är en bra tågluffarrutt där, man får uppleva både uteliv, sevärdigheter och även chans till sol och bad, men framför allt härligt backpacker-folk. Därför är de i min plan, men är öppen för andra idéer! Vad är era planer?

Nån som är sugen? Kanske går att kombinera nåt eller åka allt ihop?

Facebook: Karolina Arvidsson