Tågluff/backpacka genom Europa i oktober

3 aug. 2016 15:52
Visningar: 110
Hej!
Jag har planerat att göra en tågluff/backpacka genom Europa nu i oktober i ca 2-4 veckor och hade verkligen uppskattat lite sällskap! Rutt eller exakt när det bär av är ej planerat än, väldigt flexibel med det.
Är 20 år och väldigt lätt att ha och göra med. Vill bara ut på lite äventyr helt enkelt!
Om du är sugen på att hänga med, hör av dig :)
9 aug. 2016 11:52
Hej!

Jag är också sugen på att tågluffa genom Europa nu i höst! Jag är mest intresserad av att åka runt i västra Europa, vart har du planerat att åka? :)
10 aug. 2016 10:53
Citerat från Fiawallberg:
Hej!

Jag är också sugen på att tågluffa genom Europa nu i höst! Jag är mest intresserad av att åka runt i västra Europa, vart har du planerat att åka? :)
Så trevligt!
Jag har inte kommit jättelångt i mina planeringar än, väldigt öppen för förslag! Men har också tänkt mig åt västra Europa. Kanske börja på Irland eller något och sen ta mig neråt lite, kanske mot Nederländerna, Tyskland, Frankrike, Italien något sånt. Eller kanske börja mot Tyskland. Vet inte riktigt vad som är smidigast. Har det som sagt väldigt öppet, så kom gärna med förslag! Har du någon speciell rutt i tankarna? :)
15 aug. 2016 15:09
Hej!
Jag har också länge funderat på en tågluff :) Ingen speciell rutt har jag planerat heller! Bara roligt att uppleva Europa :))
23 aug. 2016 14:55
Låter jätteintressant med en tågluff, har du hittat någon eller hur ser planerna ut för tillfället? :))
25 aug. 2016 20:04
Hej Johanna!
Detta låter spännande! Hade också tänkt mig något liknande och lite sällskap skulle ju inte sitta fel. Du får gärna höra av dig så kan vi diskutera lite mer ingående :) Min email är: (Logga in för att se e-postadress)
Av Nannas
27 aug. 2016 10:41
Jag hänger jättegärna med!

Är en tjugoårig tjej, social -- och ressugen!

Har ni kommit någonstans i planeringen?
27 aug. 2016 19:25
Hej! Jag är jättesugen på äventyr också! Hur går planerna? :)
30 aug. 2016 21:38
Jag kommer åka i mitten av september och åka till Tyskland-Schweiz-Italien-Frankrike och slutligen Spanien i slutet av månaden. Kommer vara ute i 2,5 veckor ungefär och flyger hem från Spanien. Om det är någon som vill mötas upp någonstans får ni jättegärna höra av er! :)
31 aug. 2016 21:30
Åh, jag tycker också att det låter jätteroligt med tågluff!!
Av Nannas
10 sep. 2016 20:53
Kan vi alla som fortfarande är intresserade av en tågluff snacka ihop oss så att det blir något av det hela? :)
11 sep. 2016 20:24
Hej! Jag är också intresserad av att komma iväg i oktober/november månad i ca 2-4 veckor också!! Men jag har ingen att resa med, så jag joinar gärna! Min mail är (Logga in för att se e-postadress) eller hör av dog på Fb om du vill😊😊