Sydamerika i höst?

16 mars 2014 20:55
Visningar: 118
Hej hej!

Halvfärdig beteendevetare/psykologistuderande här som tröttnat på studier, Sverige, kyla och mörker och extremt behöver dra nånstans typ nu. Har backpackat en del förut i Indien, Kambodja, Thailand men eftersom jag är en osjälvständig jävel så undrar jag om det finns nån mer därute som är lika osäker som jag och som känner för att planera en resa tillsammans? Sydamerika, centralamerika el Indien är jag inne på och är rätt flexibel vad gäller restid. men är gärna borta ett par månader. Jag vill leva så billigt som möjligt, uppleva det mesta, ta en bärs lite då och då men är inte ute efter att supa. Kan även tänka mig att volontärarbeta någonstans. Har du liknande planer, Hör av dig!

mejl: (Logga in för att se e-postadress)
8 apr. 2014 20:07
Hei :) er inne på samme tanker som deg!! Heter Anna Mårtensson på Facebook om du vil snakke mer!
Av Anna_39
18 apr. 2014 17:59
Hej hej

Låter jättespännande!
Jag är så sugen på att komma iväg på en längre resa och är öppen för de flesta förslag.
Är mest intresserad av att se och uppleva mycket. Älskar foto så självklart följer kameran med. Är inte någon festprissa överhuvudtaget, men tar gärna en öl eller två.
Hör av dig om det låter intressant.
(Logga in för att se e-postadress)
18 apr. 2014 19:28
Foto synes også jeg er kjempegøy! :) Jeg har samme profilbilde som her, så kanskje lettere å finne meg da?