Surf och äventyr i sommar

8 feb. 2019 15:42
Visningar: 165
Hallå! :)
Jag är grymt sugen på att åka på surfläger 1 vecka med Lapoint i Portugal i sommar. Efter det hade jag väldigt gärna velat fortsätta resan till Lagos och Algarve i 1 vecka. Älskar att upptäcka nya ställen, träffa nya människor och att surfa :) någon som vill hänga på? Tänker mig att man är borta 2 veckor totalt då. Åker gärna i juli någon gång :)

Sedan skulle jag vilja åka 2 veckor till Österrike och Italien (behöver inte vara i anslutning till Portugal resan). Skulle vilja åka till Innsbruck och vandra i alperna (ingen avancerad vandring), men skulle vilja upptäcka naturen och alperna mer! :) Att vandra upp till Olperhütte hade varit så coolt! Sedan tänkte jag att man kunde dra sig neråt mot Dolomiterna och vandra. Vill gärna till sjöarna Lago Di Braies och Lago di Carezza bla. Sedan hade jag gärna flugit till Sardinien, hyrt moped och upptäckt ön :)

Något som låter intressant? Hör gärna av dig! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Tereses
9 feb. 2019 15:55
Jag är också sugen på surfresa i Portugal!! Hade gärna åkt över midsommar men kan i juli, en vecka i alla fall :) När i juli tänker du/ni?
Av Annam92
9 feb. 2019 17:20
Jag är superpepp på vandringsresan! Jag har vandrat de senaste två åren och Alperna verkar vara ett riktigt vandrarparadis så dit åker jag gärna i sommar. Även Italien är ju superhärligt. Var där förra sommaren - dock inte i Dolomiterna men åker mer än gärna tillbaka dit :)
9 feb. 2019 22:04
Citerat från Tereses:
Jag är också sugen på surfresa i Portugal!! Hade gärna åkt över midsommar men kan i juli, en vecka i alla fall :) När i juli tänker du/ni?
Åh vad roligt! :) jag hade tänkt mig i juli/augusti någon gång men juni kanske funkar också. Vi kanske kan prata vidare på instagram om du har det? :)
9 feb. 2019 22:05
Citerat från Annam92:
Jag är superpepp på vandringsresan! Jag har vandrat de senaste två åren och Alperna verkar vara ett riktigt vandrarparadis så dit åker jag gärna i sommar. Även Italien är ju superhärligt. Var där förra sommaren - dock inte i Dolomiterna men åker mer än gärna tillbaka dit :)
Låter ju perfekt! :) jag har pratat med en annan tjej också om att vandra i sommar. Vi tänkte oss Schweiz, Österrike och Italien. Men hon vet inte riktigt hur det blir med jobb än, men vi kanske kan åka alla 3! :) ska vi prata vidare på instagram?
9 feb. 2019 22:06
Citerat från Joelnorevik:
Hej!
Vad kul det låter. Är också intresserad av att lära mig surfa i Portugal. Andra kompisar har varit där och det verkar grymt. Kan höra om de har några tips. Har även en kompis som bor i Lissabon, så där kan jag också jag fiska fram lite tips. :-)

Sen älskar jag att vandra i alperna. Vandringen i Dolomiterna håller jag ff som en favorit. Så vackert! :-)
Har även vandrat i Schweiz, Slovenien, Österrike och Frankrike. Så om du ska dit så har jag kanske tips.

Jag har vandrat med gamla kompisar och flickvänner tidigare, men skulle se fram emot nytt sällskap. :-)

Ha det fint!
Joel
Låter ju väldigt härligt! :) att vandra i alperna har varit högt på min lista länge!
Av Annam92
10 feb. 2019 09:34
Citerat från Elinwannong:
Citerat från Annam92:
Jag är superpepp på vandringsresan! Jag har vandrat de senaste två åren och Alperna verkar vara ett riktigt vandrarparadis så dit åker jag gärna i sommar. Även Italien är ju superhärligt. Var där förra sommaren - dock inte i Dolomiterna men åker mer än gärna tillbaka dit :)
Låter ju perfekt! :) jag har pratat med en annan tjej också om att vandra i sommar. Vi tänkte oss Schweiz, Österrike och Italien. Men hon vet inte riktigt hur det blir med jobb än, men vi kanske kan åka alla 3! :) ska vi prata vidare på instagram?
Bara roligt om man är några st :) låter toppen, la till dig nyss på instagram!
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
10 feb. 2019 17:26
Hallå! Jag är också intresserad av er vandringsgrupp! Jag har rest en del själv förut men aldrig vandrat och jag tror att det vore skoj med sällskap för den här typen av resa... jag har kollat lite på Österrike, Slovenien och Italien men är egentligen superflexibel så vart jag hamnar spelar inte jättestor roll :)