Söker resekompis! Nyår / Januari

Av Joelb
23 nov. 2016 13:58
Visningar: 462
Hej!
Söker någon som också är sugen på att åka iväg över nyår och några veckor in i januari.
Snö har jag hemma, därför vill jag helst någonstans där solen lyser och vattnet är varmt =)

För att göra det enkelt spelar inte destinationen så stor roll för mig.
Har du ett förslag följer jag gärna med.
Datum för resan sitter inte i sten, utan är flexibel av mig. Men vill helst fira in nyåret på ett spännande ställe.

Gillar lite aktiviteter på mina resor, alltid kul att prova på nya saker och ta del av kulturen.
Men kan också ta någon dag på stranden.

Tänker mig kanske 4, 5 eller 6 veckor.
Om någon är sugen tveka inte på att höra av er.

24 nov. 2016 13:04
Halloj! Jag kommer hänga i Malaysia över nyår och några veckor in i januari. Joina om du känner för det!
25 nov. 2016 12:33
Tja!
Jag kommer förmodligen vara runt i norra Thailand i Januari, fantastiska landskap med massor av coola (samt asjobbiga) saker att se! Jag har själv skrivit ut ett inlägg men kolla in Chiang Mai och Pai om det är något för dig om du befinner dig i Thai då!
Av Joelb
25 nov. 2016 14:36
Hallå!
Det låter som ett intressant förslag. Kul, att någon vill hänga.
Var i Malaysia hade du tänkt hålla till?
Citerat från Sarahwolffelt:
Halloj! Jag kommer hänga i Malaysia över nyår och några veckor in i januari. Joina om du känner för det!
Av Joelb
25 nov. 2016 14:45
Hej!
Ska titta lite närmare på dom.
Men det tror jag kan vara trevligt, har bara varit vid kusten tidigare
Läste ditt inlägg, du reser den 10dec eller jan?
Citerat från Mariaekden:
Tja!
Jag kommer förmodligen vara runt i norra Thailand i Januari, fantastiska landskap med massor av coola (samt asjobbiga) saker att se! Jag har själv skrivit ut ett inlägg men kolla in Chiang Mai och Pai om det är något för dig om du befinner dig i Thai då!
Av Joelb
25 nov. 2016 14:48
Trevligt =)
Vart kan du tänka dig att åka?
Citerat från Sufi:
Jag vill !!
25 nov. 2016 22:31
Citerat från Joelb:
Hallå!
Det låter som ett intressant förslag. Kul, att någon vill hänga.
Var i Malaysia hade du tänkt hålla till?

Citerat från Sarahwolffelt:
Halloj! Jag kommer hänga i Malaysia över nyår och några veckor in i januari. Joina om du känner för det!
Kikat på perhentian islands, har en polare som varmt rekommenderar det! så drar antagligen dit runt den 28e och stannar 14 dagar-ish.
27 nov. 2016 01:23
10onde januari blir det! Om du är kvar vid den tiden och är sugen på norra delen så hör av dig!
Citerat från Joelb:
Hej!
Ska titta lite närmare på dom.
Men det tror jag kan vara trevligt, har bara varit vid kusten tidigare
Läste ditt inlägg, du reser den 10dec eller jan?

Citerat från Mariaekden:
Tja!
Jag kommer förmodligen vara runt i norra Thailand i Januari, fantastiska landskap med massor av coola (samt asjobbiga) saker att se! Jag har själv skrivit ut ett inlägg men kolla in Chiang Mai och Pai om det är något för dig om du befinner dig i Thai då!
Visa mer