Söker resekompis efter studenten 2020

Av Idahagg
20 juli 2019 19:24
Visningar: 190
Hej! Är en tjej som tar studenten 2020 och är super sugen på att resa och upptäcka världen. Är du som mig sugen på att inte börja jobba eller plugga efter studenten så hör gärna av dig till mig.
21 juli 2019 21:59
Jag letar också resekompis efter studenten!! Vart tänker du att du vill åka?:)
Av Idahagg
21 juli 2019 22:28
Vad kul! Jag har inte tänkt så mycket på vars jag vill åka, men jag vet att jag vill åka till ställen som är varma. Jag har inte så mycket krav utan vill mest bara upptäcka andra ställen i världen och lära mig nya saker. Vars vill du åka och när tänker du?
12 aug. 2019 15:52
Jag vill åka typ direkt efter studenten och kan tänka mig både Europa och andra delar av världen som t.ex. Sydafrika/USA eller Asien. Tänker som du att jag bara vill upptäcka och se mig om i världen!
Av Idahagg
12 aug. 2019 16:24
Men det låter bra! Det gäller bara att vi måste jobba och tjäna mycket pengar så vi kan åka då vi slutar.
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Idahagg
25 jan. 2021 22:27
Hej Hanna! Vet inte om du fortfarande är intresserad eller om du redan har rest. Om du fortfarande är intresserad att resa till hösten när man får så hör av dig till mig.
22 mars 2021 13:37
Hej Ida, jag vet inte om du fortfarande letar efter en resekompis, men jag är isåfall intresserad! Jag tar studenten i vår och är sugen på att resa till hösten