Söker resekompis!

11 nov. 2015 09:15
Visningar: 204
Hej!
Efter att ha rest i Asien känner jag nu att det är dags för en resa till, då jag känner att jag gärna reser med någon och ingen här hemma är sugen så söker jag då efter en resekompis. Tanken är väl att resa iväg efter sommaren 2016 och vara bort 4-5 månader. Skulle vilja resa till Australien och New Zeeland, men är absolut öppen för förslag! :) Kanske är ute i lite för god tid men men jag provar och ser om det finns intresse! :D
30 nov. 2015 13:12
Hej Sophia!
Jag är inne på samma spår skulle vilja åka till nya Zeeland och Asien då jag har backpackat i Australien tidigare :D! Det absolut bästa jag gjort!

Men jag tänkte åka tidigare, redan i mars 2016, tänkte om du måste vänta till efter sommaren eller om du kan åka med tidigare ?

kram
7 dec. 2015 14:22
Hej Josefine! Vad roligt :) Jag håller helt med det bästa jag gjort också! För mig blir det dock svårt att åka tidigare då jag måste fixa med jobbet och sånt. Men hur länge blir du borta? Man kanske kan mötas upp?
Kram

Jenny!
Du får hemskt gärna lägga till mig det funkade inte att lägga till dig :/
Vore jätteskoj att snacka mer :)
8 dec. 2015 12:01
Hej!
Jag har liknande planer som dig och hade tänkte åka till Australien. Hade tänkt vara borta en längre period och starta nya äventyr och upptäcka tills man är nöjd och köra på en backpacking resa. Vill även till flera ställen en Australien. Vi kanske kunde prata mera? bara att skriva om du är intresserad / Hanna :)
20 dec. 2015 12:23
Hej Sophia! Jag har precis som dig också planer på att resa iväg efter sommaren, ställen jag funderat på är Asien, Bali, Nya Zeeland och Australien:) Hade varit kul o prata lite mer, hör gärna av dig till mig på Facebook, Camilla Vahnberg heter jag:)