Söker en resekompis som vill åka runt i världen

30 maj 2010 17:12
Visningar: 351
Hejsan.
Jag är en tjej på 21 år.
Just nu jobbar jag förfullt inom handeln.

Men min dröm är att resa runt i världen.
Mitt mål i resan att vara borta minst 6 månader. jobba och tjäna ihop lite pengar sen åka till nästa stad/land. Och självklart ska man ha de skoj och se runt om kring. Bo hos nån familj eller nått, allså bo billigt och få vänner runt omkring världen..

Jag tänkte först tågluffa runt i europa sen vill jag också se australien, asien, usa, afrika. allså över allt vill jag va,

Jag har frågat runt oss mina vänner, men dom vågar inte resa bort, inte så länge, annars vill dom va hemma i sverige å jobba å sånt.
Medan jag vill resa runt å ta strö jobb å se världen samtidigt.

Så jag hoppas de finns en till som har samma dröm.
De spelar ingen roll om du är en tjej eller en kille. så länga man har skoj tillsammans så är de bra.

Hör gärna av er, om ni har samma dröm som jag har..
Jag tänker att resa hösten 2011, om jag hittar nån resekompis först
Av Finne71
6 juni 2010 17:43
har samma dröm som dig att åka runt o se världen. Tänkte börja med en liten backpacking resa i Thailand i vinter har varit där 5 ggr tidigare
Vet inte om jag e för gammal för dig men vi har samma dröm.
Hör av dig om du e intresserad man bör väl planera långt i förväg
Lycka till annars
Av Norah89
10 juni 2010 23:38
Hej!

Det låter grymt kul.

Har du msn eller nåt?

MVH Norah
25 apr. 2011 21:15
Jag tycker detta låter super bra! Kul med någon som vill göra något! Jag tänkte med starta i europa, sen se var det bär av, har inga speciella krav på resmål, bara se delar av världen och träffa nya människor! Jobbar i Norge nu fram till september när tänkte du/ni dra och var startar ni er resa?? Höra av dig:) Maila mig: :) (Logga in för att se e-postadress)
/Maria