Sistaminuten!

30 juni 2016 09:22
Visningar: 18
Hej! VI är ett kompisgäng som undrar om de finns några mer resesugna som vill köra en spontanare att ta en sista minuten till solen!? Vi hade tänkt Grekland eller Kroatien men är villiga för förslag! Tänkte åka redan nästa vecka v.27 eller v.28-29 beror på om vi hittar någon go resa! Om de låter intressant hör av er i pm eller skriv här! :)
30 juni 2016 12:36
Hej,

Jag är intresserad utav Grekland, är flexibel och kan åka i princip när som V.27-28.
30 juni 2016 22:43
Citerat från Peter_be:
Hej,

Jag är intresserad utav Grekland, är flexibel och kan åka i princip när som V.27-28.
Låter hur bra som helst ju!
1 juli 2016 09:16
Tja!
Tänkte beställa en sista minuten här med, nu nästa vecka (v.27)! Hör gärna av er om ni hittar något! Blir bättre om man är ett gäng !
1 juli 2016 09:23
Citerat från Rinatovich:
Tja!
Tänkte beställa en sista minuten här med, nu nästa vecka (v.27)! Hör gärna av er om ni hittar något! Blir bättre om man är ett gäng !
Kul o höra! mitt gäng ska kolla i de nu i helgen! så jag hör av mig!:D
1 juli 2016 10:02
Citerat från Sebastian2408:
Citerat från Rinatovich:

Tja!
Tänkte beställa en sista minuten här med, nu nästa vecka (v.27)! Hör gärna av er om ni hittar något! Blir bättre om man är ett gäng !

Kul o höra! mitt gäng ska kolla i de nu i helgen! så jag hör av mig!:D
Hur många är ni som ska resa? :)
1 juli 2016 10:30
Jag har hittat ett grymt bra erbjudande (enligt mig) till Rhodos, avresa 3/7 (söndag) från Landvetter! Hör av dig gärna idag om ni är intresserade. Blir billigare om vi bokar ihop! :)
1 juli 2016 13:26
Citerat från Rinatovich:
Jag har hittat ett grymt bra erbjudande (enligt mig) till Rhodos, avresa 3/7 (söndag) från Landvetter! Hör av dig gärna idag om ni är intresserade. Blir billigare om vi bokar ihop! :)
Vilken tid på söndag? Är det på kvällen så funkar det fint för mig.