Sista minuten ensam

Av Ma_89
17 sep. 2009 11:40
Visningar: 1481
Är det nån som har åkt på en sista minuten resa själv?
Blir det tråkigt eller är det gott att vara själv?
Av Charina
17 sep. 2009 11:52
Jag reser själv alltid. Helt underbart! Man gör precis vad man vill utan att behöva ta hänsyn till nån reskamrat.
17 sep. 2009 19:42
Har kommit iväg på en del sista minuten ensam genom åren.
Mycket beror på hur du är som person. Troligen delar du rum/lägenhet med någon och du får hoppas på tur att det är någon som är OK.
Det mesta brukar gå bra, men middag på restaurang upplever jag som jobbig situation, men det kanske inte blir samma för en man på 20 år.
Av Samoht
17 sep. 2009 19:59
Du kan resa överallt och vart du vill...men aldrig ifrån dig själv...
Thomas
18 sep. 2009 22:31
Var ensam på en charterresa till Kreta i augusti och jag har aldrig haft en sån skön semester. Det är underbart att resa ensam. Man har inte tråkigt utan man ansvarar själv för hur roligt det blir.
Av Msdr
19 sep. 2009 20:45
Det är riktigt skönt att åka själv på många sätt, man bestämmer helt själv vad man vill göra och man får verkligen tid att tänka :)
Jag upplever dock, som ovanstående, att det inte är särskilt kul på kvällar, då man ska gå ut och äta. Om man är väldigt outgoing lär man väl stöta på likasinnade som man hänger med antar jag!
Just sista-minuten har jag dock inte åkt själv, men jag tänker mig att det kan vara en rätt vild chansning att man kan få dela rum med någon, vem som helst...