Sista minuten eller något liknande v29 och framåt!

Av Jonas88
7 juli 2014 11:07
Visningar: 232
Yo! Inte varit utomlands på flera år så söker därav något skönt resesällskap! (vänner har ej pengar, så denna sida verkar perfekt)

Kan tänka mig allt från solsemester till en weekend i London! Någon som vill haka på? :)
Av Fatoosh
7 juli 2014 17:05
Kan nog tänka mig en weekend. MEn inte till london, varit där lite väl mycket! haha. Men barcelona, paris, rom, prag, lisabon...ja listan är lååång. Välj du bara! haha!
Om du är intesserad kan du väl höra av dig till: (Logga in för att se e-postadress)

Peace!
/Fatha
Av Joahol
7 juli 2014 21:24
Tjo!

Jag sitter i typ samma sits fast lite annan men kan absolut tänka mig vecka, gärna Teneriffa.

Jag är en sucker för bad och sol och behöver en veckas riktig återhämtning efter ett slitigt jobbår!

Om intresserad kanske höras Skype?
8 juli 2014 08:27
Tjena :)

Hur långt fram är tänkt? Jag skulle vilja dra nånstans v.32 :)
Av Tobjoh
8 juli 2014 09:27
Tjena,

sitter i samma sits och är absolut på en vecka!
Kan åka från tisdag vecka 29 och framåt.

edit: utgår också från Borås!

//Tobbe
8 juli 2014 16:49
Hej, jag är en kvinna på 33 år. Söker också resesällskap. Åker gärna kring den 19 juli. :-)
Av Zodi
8 juli 2014 19:23
Tjo!

Skulle också vilja komma iväg 1 till 3 veckor någonstans söderut,
inte så noga vart för mig heller. Verkar inte få med mig nån polare i år och hade gärna haft resesällskap. Mellan V29-32 passar mig.

Portugal, Spanien, Grekland, Italien, Kroatien kanske eller Storbritannien funkar också men är öppen för förslag. Någon storstad som t.ex New York , Tokyo eller så hade inte varit fel heller.

Utgår från Göteborg.

/Stefan
Av Ricpo
10 juli 2014 12:36
Åker gärna till Kroatien om någon är intresserad ! :-) Kan språket om det betyder nåt och har varit där par gånger så jag känner till kusten och vart man ska vara :-)