Sista minuten

22 feb. 2011 20:20
Visningar: 115
Hej!
Finns det någon eller några sköna människor där ute som vill ta en sista minuten-resa om nån vecka? Vart spelar inte så stor roll för mig bara den är relativt billig. =)

Jag har tidigare rest med folk jag träffat på denna siten och det har varit mycket trevligt så eftersom ingen av mina kompisar har möjlighet att resa inom den närmsta framtiden tänkte jag kolla om det finns nån mer här som vill dra iväg nånstans..? Vore kul att få ihop ett litet gäng kanske men även om vi bara blir två så vore det åxå skoj!

Jag gillar att sola, bada och träffa folk. Spana in lite kultur kan vara nice och festa lite grann åxå. Jag är ganska flexibel. =)

Så om du är sugen på att resa nånstans så maila mig på (Logga in för att se e-postadress)
kram
22 feb. 2011 22:39
Hej
La precis in en liknande annons, skulle vilja åka till sol och bad v. 13 en restresa, för som du säger, det är lite billigare, kollade idag då fanns Marocco, skulle vara spännande, men bokar man ett par dagar innan så får man väl ta vad som finns, jag åker gärna från Landvetter men det kan ju alltid diskuteras därifrån man hittar bästa alternativen, kanske kan vi bli ett gäng :)
finns på (Logga in för att se e-postadress)

/ Caroline
24 feb. 2011 13:31
Är ute själv efter ressällskap ganska omgående, åtminstone om ett par veckor eller så, är en kille som mig intressant att ha med som sällskap så vore det kul? Jag behöver sol, avkoppling, lite party och trevligt sällskap och det nu, gillar att åka runt o kika på olika sevärdheter, går gärna ut och partar oxå, har addat er på msn om det är intressant. MVH Magnus