Semesterkompis 35-45 år sökes

21 juli 2018 17:12 (redigerad)
Visningar: 178
Hej!

Jag är en 40-årig tjej som söker någon jämnårig att resa med. Kanske enklast om du också är tjej. På sommaren, som nu, tycker jag det finns mycket här hemma i Sverige att upptäcka (Stockholms skärgård, Göta Kanal, bekvämare vandringar m.m) men annars tycker jag mycket om att resa utomlands. Lägger gärna pengar på bra mat och boende. Tycker om sol- och badresor eller en weekend till någon trevlig stad. Är ingen partytjej. Har en liten hund som jag gärna låter följa med på äventyr inrikes då det fungerar.
Av Tikena
31 juli 2018 16:16
Hej!
Jag har semester i cirka 2,5 vecka till. Då vädret är på topp här hemma i Sverige har jag beslutat mig för att tillbringa semestern i Sverige. Har flera tankar och idéer men saknar någon att resa med. Oftast är det roligare att resa med någon. Tyckte din annons lät bra.

Jag uppfyller dock inte dina önskemål kring ålder. Jag fyller 34år i november. Hör gärna av dig. /Tina
31 juli 2018 22:18
Nu har jag tyvärr börjat jobba igen. Förkortade till och med semestern på grund av att jag inte hade något vettigt att göra. Däremot kommer jag vara ledig i slutet av månaden igen. Siktar på att hitta en prisvärd sistaminutenresa till sydligare breddgrader. Men då har du börjat jobba igen eller?