Semester

25 sep. 2012 15:56
Visningar: 78
Jag vill gärna resa bort i november, 2-3 veckor är det någon som också vill det?
Eller redan är ute på resa och vi kan mötas upp, öppen för förslag men gärna Sydamerika, Sydafrika/Afrika, Eller varmare orter i USA.

Miljöombyte, semester, vila, värme osv.
25 sep. 2012 18:41
Jag vill väldigt gärna åka på en 2-veckors resa till något spännande ställe:) Jag är en 23-årig resglad tjej som är trött på det kalla vädret och den tråkiga vardagen och känner att en resa skulle passa fint. Är mest sugen på en kort backpacking i något sydostasiatiskt land eller en roadtrip i USA. Men sydamerika låter inte helt fel det heller:) Är öppen för förslag.
Jag är sugen på att åka på en resa där man bor på vandrarhem/billigt hotell och reser runt lite (dock inte för mycket resande då det bara är några veckor).
Är en person som är lätt att ha att göra med (tror jag iaf:)) gillar att upptäcka nya saker, hänga på stranden, festa och träffa nytt folk.

Hör gärna av dig!
//Johanna
26 sep. 2012 13:32
Johanna maila mig gärna på (Logga in för att se e-postadress)
Av Qinna
2 okt. 2012 23:10
Jag är också sugen på att resa iväg någon gång då, gärna 3 veckor eller så. Har du funderat något mer på var du vill? Jag tycker alltsammans låter bra, framförallt sydamerika/afrika!