Santa Barbara VT 2018

25 sep. 2017 20:31
Visningar: 155
Hej! Jag heter Martina, är 19 år och bor i Göteborg. Till våren tänkte jag flytta till Santa Barbara för att plugga på SBCC. Är det några fler som har liknande planer? Det vore jättekul att höras av isåfall, antingen bara för att snacka eller för att leta boende o sånt tillsammans! Skriv gärna ett svar här, eller leta upp mig på Facebook - Martina Kylebäck Wennerlöf.
Av Majakr
27 sep. 2017 21:21
Vad kul! Ska tyvärr inte dit även om jag gärna vill, vet inte vad jag ska plugga.. Vad ska du plugga där? :)
27 sep. 2017 21:31
Jag vet inte riktigt heller vad jag ska plugga haha! Hade tänkt ta lite roliga strökurser bara, typ någon engelskakurs och någon träningskurs och sådär.. Men Santa Barbara verkar hur härligt som helst så jag tycker verkligen att du ska söka om det är något du vill göra. Kan återkomma om typ 9 månader och berätta om hur det var. Eller så blir jag fast där.. Man vet ju aldrig :)
Av Majakr
27 sep. 2017 21:34
Åh engelska och träning låter ju jätte kul :D Har du sökt och så redan eller hur fungerar det? :) Har kollat lite på Santa Barabara innan och ja det verkar helt underbart!
27 sep. 2017 21:42
Jaa jag har sökt via Blueberry så de håller på och hjälper mig med ansökan till skolan nu. Är så taggad haha! Säker på att du inte ska haka på? :)
Av Majakr
27 sep. 2017 21:50 (redigerad)
Kanske är för sent att söka för våren nu?.. Men då har du inte valt kurserna än då, utan bara valt study abroad eller? Gillar också träning men inte tänkt på att man kan läsa det haha, blir så sugen på att åka!
27 sep. 2017 21:56
Nejdå det är inte för sent att söka! Tror sista ansökningsdag är 15 oktober eller nåt sånt. Jag valde bara study abroad ja, tror att man får välja kurser först när man är på plats faktiskt. Förstår att du blir sugen!
Av Majakr
27 sep. 2017 22:03
Okej! Får kolla upp detta imorgon! Vore sjukt kul då jag ändå inte har varken jobb eller andra planer i vinter/vår vad det verkar som nu iaf :D
Av Swez
29 sep. 2017 13:08
Hej Martina! är inne på samma spår, lägg gärna till mig på fb, så kan vi prata där! :)

Swezin Yu