Roadtrip i USA eller i Europa

Av White
27 feb. 2011 17:12
Visningar: 258
Jag skulle vilja åka på en roadtrip tillsammans med någon. Att man hyr en bil och besöker massa olika städer under en period.

Någon som är intresserad? Är tjej och snart 22 år.
27 feb. 2011 18:48
hej! jag skulle kunna vara intresserad
är en tjej på 25 år som är jättre sugen på att åka ut och se mig omkring. men pluggar just nu å är klar 1 juni, då är frågan bara om ja fått nåt jobb och om ja har pengar! skulle ja inte fått jobb och lyckats samla ihop pengar så vore de perfekt att ge sig ut å resa lite!
27 feb. 2011 19:41
Hej! Är 23 år och har tänkt mig att resa till USA snart, närmre bestämt mars eller april. Tänker mig en period på cirka 2 månader men det beror klart på hur länge resekassan räcker. När hade du tänkt dig att åka? MVH Helena
28 feb. 2011 08:03
Jag följer gärna med om du har tänkt att åka någon gång i april :-)
Av Dalle5
28 feb. 2011 08:57
Inte varit inloggad har pa sakert 3 ar, kul att min anvandare var kvar:)

Anyway,
Jag ska eventuellt korsa USA med start om nagon vecka. For att gora detta behovs nastan bil och da vill jag garna dela pa utgifter kring detta, annars blir det bussar for mig...sa galler det en drastisk verklighetsflykt kan du ju hora av dig:)
28 feb. 2011 09:17
Hej. Ja e en tjej på 21 år. Jag är väldigt intresserad att göra en road trip i USA. Jag har funderat länge på att åka till USA men de blir aldrig av. När ska du åka? Jag tänkte mej i sommar 4 veckor.
Av White
28 feb. 2011 13:54
Det är ju ingenting som är bestämt varken när eller hur men gärna någon gång i sommar eller till hösten men inte tidigare än junimånad. Så ni som fortfarande är intresserade kan skriva ett mail till mig. :)