Roadtrip genom Europa 3 juni

Av Kaith
20 mars 2016 22:09
Visningar: 36
Tjena!

Jag och min tjej båda är 20 år, söker 1 ev 2 stycken som är sugna på ta en roadtrip i sommar.

Vi har egentligen inte bestämt något riktigt, så inget är ristat i sten förutom datum egentligen. Så vi vill iallafall ta en roadtrip med start 3 Juni

Då jag och en vän gjorde de förra sommarn och jag kan säga att det är DET BÄSTA jag har gjort i mitt liv.
Då åkte vi igenom Danmark, Tyskland o ner mot Schweiz sen mot Milano i Italien och vidare mot Nice i Frankrike sen bestämde vi oss för åka till Paris, så då gjorde vi det och där ifrån mot Luxemburg och in mot Tyskland, Danmark och hemåt.
Självklart att vi stannade och njöt av vare ställe vi var på och det är 10x roligare än ta flyget till ett varmt ställe o bara va där sen hem, med bil hinner man se sååå otroligt mycket, göra så mycket och har de trevligt!

Vi söker någon som är rolig, spontan och är öppen. inte blyg så hela resan blir tyst :)
Vi är öppen för alla förslag på ställen att åka till osv.
Åker i en 535D -07, alla vi delar isåfall på bränslekostnad,färja,avgifter osv osv, men det kan vi ta vidare sen.

Så om någon är sugen är det bara o hojta till! då vi vill gärna planerar och kolla upp saker och ting så som aktiviteter osv som man kan göra i dem olika länder vi besöker.

Mvh!!
Av Kaith
7 apr. 2016 00:51
Hej! vi har ändrat datum så det blir runt 3 juni istället!
kom igen nu pojkar o flickor!! det här kommer bli gryyyymt! tveka inte!
Det kommer inte kosta dig mer än en vanlig resa, men du får uppleva 10x mer...

Östersund -> Sundsvall->Stockholm -> Jönköping->Helsingborg->Köpenhamn
Lübeck->Hamburg->Bremen-> Luxemburg->Paris->Orleans -> Montrellier
Barcelona -> Valencia -> Murcia -> MALAGA.