Resvänner sökes

28 feb. 2011 17:53
Visningar: 686
Hej!

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som söker nya vänner att resa med.

Hör av er till mig och berätta lite om er själva.
28 feb. 2011 20:06
hej hej jag vill oxå resa tänkte dra ner till Thailand, kaboja eller Vietnam men som sagt ensam tjej kan vara läskigt. Var har du tänkt resa?

Jag studerar på distans och orkar inte göra det här längre så jag far iväg istället. Vore skönt med sällskap..
4 mars 2011 00:01
Jag sticker nog till Teneriffa i början av April och ska stanna ca 1 månad, plugga och ev jobba lite men mest bara slappa och festa! :D
Söker någon som vill hänga med och dela boende.
Vill man inte bli ruinerad men ändå vara borta ett tag tycker jag att Teneriffa är ett bra alternativ, mkt bra människor där med. :)
Hör av dig om du är på, skulle vara super kul! :D
//Sandra
8 mars 2011 20:29
Hej! Jag hade tänkt mig lite längre resa Asien typ, är student och vill vara rik dit jag åker (mer eller mindre)
Jag har varit i Teneriffa redan :/ Men det är jättefint där, du skulle älska där och folket =)

Lycka till!
Av Jen90
31 mars 2011 21:18
Hej! Jag är en tjej på 21 år som okcså vill ha någon att resa med. Är du fortfarande intresserad?
:)
Av Julia_p
1 apr. 2011 10:05
Hejsan!
Jag är väldigt sugen på att resa i några månader till Thailand och länderna runt om. Har precis kommit hem från en Thailands resa i 2 veckor, och jag älskade det :) Nu vill jag vara borta längre! Jag är en glad och sprallig tjej med båda fötterna på jorden! :)

/ Julia
Av Esspres
5 apr. 2011 20:37
Hej!

Jag (22 år kille) och en kompis (20 år tjej) är väldigt intresserade av att åka någonstans nu i April!
Hellst Europa eller Asien.

vore kul om vi vart nåra stycken...

hör av er om någon är intresserad!

/johan
Av Emma__
5 apr. 2011 20:53
Hej!

Finns fortfarande intresse? Hör gärna av dig isåfall :D
6 apr. 2011 12:51
Hej! Blev Thailand ändå för mig :) Är där nu så är det någon som ska hit så säg till, hade varit roligt att träffas! :)
25 juni 2011 15:39
Hej hej, funderar just på en resa till Irland v 32-34 då jag lyckats bli ledig från jobb.

Har rest runt en hel del i världen själv, men känner att jag gärna skulle vilja ha med lite resesällskap denna gång :)

Jag är extremt flexibel och kan anpassa mig, men kommer gärna med många galna idéer. Vill ofta åka till ställen som ingen varit på, men besöker gärna även välkända turistmål.
Äventyra, vandring... tja allt som innebär att röra på sig är min stil.

Är det något du är sugen på så hör av dig!
Jag älskar att träffa nya människor.

Kramar Kimona