Resvän 2-3 veckor i oktober/november. - någon tropisk ö

Av Magdar
26 aug. 2014 09:09
Visningar: 247
Har blivit ressugen och vill ha något att se framemot nu när hösten närmar sig.. Har möjlighet att vara borta ungefär 2veckor då jag har semester, med tur möjligtvis 3veckor :D

Mina tankar lockar väldigt mycket åt Jamaica just nu, vill gärna till någon liten ö. Som Jamaica/Aruba/Saychellerna/Kuba, karibien hållet.. ja något åt det hållet :)

hade väll tänkt mig en rent av skön semester, leva livet, sola/bada, bara njuta och ha kul! :D

för övrigt är jag en tjej på 25år, som älskar att resa, umgås med vänner, barhäng, stor djurvän och såklart äventyr och nya upplevelser :)

tveka inte höra av dig om du har någon liknande resa i tankarna :D
26 aug. 2014 13:50
Hej!! Jag är också sjukt ressugen på att åkta till något varmt och tropiskt land utanför europa :) har också 2-3 sparade semesterveckor o det vore sjukt härligt att åka till någon liten trevlig varm ö när det börjar bli kallare här :)

Jag är en tjej på snart 20 fyllda år som älskar äventyr och nya upplevelse, är något av en soldyrkare och festa en del. Jag har lite samma tankar som dig typ aruba, jamaica karibien, eller mexico, Cancun är ju ett riktigt paradis! :D
Av Magdar
26 aug. 2014 21:28
Okej, då har vi lite samma planer :D lägg till mig på fb (om ni har) så kan vi prata vidare - magda rahmberg :D
26 aug. 2014 23:09
Skulle också vara intresserad!

Lägg till mig på Facebook, heter: Sara Hahto där :)
Av Alba95
10 sep. 2014 18:10
Hej! Jag är också väldig intresserad, Min facebook är: Alba Gonzalez
11 sep. 2014 08:33
Hej ! Jag är ledig 20 sept - 12 okt , åker gärna någonstans . Hade tänkt USA men vad som går bra ! Har inte fb , men skriv meddelande till mig om det är intressant . Med vänlig hälsning, Sofia 26 år .
22 sep. 2014 16:10
Hej hej!
Nu kanske ni redan har kommit en bit i planeringen men jag kommer att befinna mig på Kuba två veckor oktober/november så om någon är där då skulle det vara kul att hitta på ngt.
/Caroline