Reskompisar sökes!!

Av Nina81
19 mars 2010 10:49
Visningar: 550
Är du precis som jag en person som älskar att resa? Men som helst inte vill åka själv? Och vars vänner antingen inte har tid eller råd?
Jag är en tjej på 28 år som älskar att resa. Det finns otroligt många platser jag skulle vilja åka till. Allt från Thailand till New York. Jag vill bila i USA. Kolla in New York, Las Vegas och Florida. Softa i Thailand. Jag vill se det mesta!!
Tyvärr så har jag ingen att åka med. Och är helt enkelt inte typen som åker själv. Jag vill ha lite trygghet i en resekompis och någon att dela det roliga med. Och så vill jag lära känna nya människor. Hör av er om ni känner som jag.
Av Emliee
19 mars 2010 15:29
Heej!

Jag vet precis hur du känner och är jätte sugen på att bege mig ut och resa men har ingen att åka med.
Vart jag vill åka vet jag inte. eller jo jag vill åka överallt :)
Hör av dig så kan vi prata lite mer om det :)

/ Emelie
Av Bijin
20 mars 2010 22:34
Hej flickor!
Jag är också intresserad! :)
22 mars 2010 17:02
Hallå där!

Jag sitter i precis samma sits, vill helst ut o resa hela tiden, men är ju såklart begränsad lite med semesterdagar och dyl, men mina senaste resor har jag gjort på egen hand, och det är faktiskt lite trist.

Om du inte har nåt emot att åka med en kille, så hakar jag gärna på :)

Jag har för övrigt "tvångs" semester att ta ut nu vid påsk och två veckor framåt, och SKA åka nånstans, vet bara inte vart ännu....säg till om det är intressant :)

Jocke
25 mars 2010 10:43
Jag älskar också att resa.. Småbarnsförälder som vill ut och pröva vingarna på egen hand ;-)
Är sugen på Thailand till hösten , då jag fyller 40 (hemska tanke... ) . Är öppen för förslag..

Kan passa på att tipsa om en bra sajt..

www.holidayhotels.com - en bolag som ägs av Thomas Cook . Typ sistaminuten-priser. Har bokat hotell genom dessa 4 ggr och det har aldrig varit några problem. Det har dock varit på charterorter.

Men nu vill jag åka någon annastans i höst - gärna Asien men är öppen för förslag!

Kan tänka mig en sistaminuten till någon charterort i typ maj/juni också då det är suprebilligt...
Av Ema_
26 mars 2010 22:11
Hej jag tänkte resa till New York i sommar från den 16 juli-1augusti men har ingen att åka med eftersom alla mina vänner antigen är bortresta eller inte har pengar. Jag har kollat lite på boende och jag har tänkt hyra en studio-apartment mitt på time square i två veckor för 1600 dollar. Tänkte att om jag åkte med någon kunde man dela på priset :) Jag är öppen för förslag
29 mars 2010 13:40
Heeej! jag har finally bokat min biljett till thailand närmare bestämt bangkok den 4 juni i sommar. hur lyder dina planer? haka på vettja!

kram kram
Av Lanja
30 mars 2010 16:42
Hej! Jag är jätte intresserad av alla möjliga länder & upplevelser! =)
Har även ekonomi för resor! =)
11 apr. 2010 17:22
Hej!
Jag funderar på att ta flyget (billigt nu!) till Bahamas, Mexico eller liknande, sola, bada, umgås med folk, resa runt lite och se spännande saker!
Tror man behöver mellan två och tre veckor för resan, vill helst åka i slutet av april- början av maj. Mina kompisar är fast i jobb eller pojkvänner eller har inga pengar. Jag vill åka!!! =)
Någon mer som vill??
/Amanda
Av Emms78
11 apr. 2010 22:00
Hej!
Jag är i samma situation som dig, vill så gärna ut och resa, men vill ha någon att dela det med, mina vänner är upptagna på andra håll....Sedan är det så kul att lära känna nya människor, det gör halva resan!
Jag jobbar just nu, mn kan åka i sommar eller tidig höst. När hade du tänkt åka iväg? Jag är öppen för det mesta och gillar att ta det lugnt, sticka iväg på äventyr, dansa, plugga spanska, träffa folk, ja, allt! Hör gärna av dig!

Hälsningar Emma