Reskompis v30-31

Av Miila
8 maj 2016 16:57
Visningar: 31
Är en 28-årig tjej som bor i närheten av Göteborg. Vill åka iväg 1-2 veckor v30-31 och söker någon (helst tjej) att resa med, då vänner och familj inte har möjlighet. Är öppen för förslag på destination. Vill kombinera sol och bad med sightseeing, aktiviteter, shopping och god mat. Att vi träffas innan för att se om vi klickar är en självklarhet.

Hör av dig om du också är ledig v30-31 och är sugen på en resa :)
Av Adrift
8 maj 2016 17:35
Jag är ledig då och vill resa någonstans men sitter i samma situation som du. Jag har rest mycket med både killar och tjejer samt är en väldigt enkel person att resa med så kan du tänka dig att åka med en grabb så vore det kul :) Har funderat på Fuerteventura, skulle gärna vilja kombinera resan med aktiviter, testa surfa kanske ?
Är dock öppen för helt andra resemål.

Låter det inte helt off får du gärna skicka ett PM :)
16 juni 2016 22:44
Hej Mila! Jag är tjej på 24 år som skulle otroligt gärna åka iväg v. 30- 31igen innan jag ska börja jobbar igen. Jag är en väldigt positivt och social tjej. Har tänkt mig som dig att "kombinera sol och bad med sightseeing, aktiviteter, shopping och god mat." :) jag kommer tillbaka ifrån schweiz och Italien den 25 juli tänkte mig att 2-3 dagar efter att jag är hemma att dra iväg igen. Men har inte bestämt vart än. :)