Reskompis till wherever

4 aug. 2015 14:58
Visningar: 39
Hejsan!

Nu har jag suttit hemma och haft det sjukt tråkigt sjukt länge och vill dra utomlands. Jag kan sticka imorgon eller om en vecka eller whatever. Enda grejen är att det är mycket roligare att resa med sällskap och att alla mina kompisar jobbar nu när jag är ledig. Bu för dom.

Jag är en helt jävla awesome blivande socionom som tycker om andra helt jävla awesome människor. Hej hej!
Medlemmen har tagit bort svaret
4 aug. 2015 19:58
vart hade du tänkt att dra ?
skulle gärna dra jag med har 2 veckor kvar på semester å hemma i Sverige regnar det ju bara
4 aug. 2015 21:22
Hej hej!

Jag kom nyss till Prag o ska väl va här ett tag. Tänkte dra vidare sen söderut mot Slovenien, kanske Bulgarien. Men målet är Bosnien. 4 gånger billigare = 4 gånger mer att göra :)

Häng på om du vill!
4 aug. 2015 21:43
Hur länge är du ledig? Funderar själv på att åka någonstans i slutet av augusti och kan då vara borta i 2,5 v.
4 aug. 2015 21:47
Jag är typ alltid ledig! Det gäller att ta sig tid :)
4 aug. 2015 21:48
Jag är sjukt game på vart som helst sålänge det inte är någon dejtingresa. Hade gärna rest med min sambo, men han vet inte om han kan, varvid jag letar efter en partner in crime så får sambon möta upp oss någonstans i världen. Den enda begränsningen är att det inte får vara jättedyrt. Jag tycker också mycket mer om att upptäcka nya platser än att trycka på en strand, är väldigt nyfiken, och det är därför jag älskar att resa. Tycker man om sällskap, att ta saker som de kommer och inte är Adolf Hitler så kommer vi ha skitkul. :D

Jag bor i Stockholm!
4 aug. 2015 22:00
Höstterminen börjar den 30/8, tills dess är det lugnt!
4 aug. 2015 22:54
Japp okej. Ja du vet var jag är i så fall :)

Nja, höstterminen börjar väl något senare. Eller?
5 aug. 2015 17:12
Synd där, jag hade tänkt åka runt den 30:e. Har nu annan resa bokad. Hoppas du hittar någon annan!