Reskompis till Australien i början på 2018✈️🌏

6 dec. 2017 16:12
Visningar: 174
Hej! Är en 19 årig tjej från Göteborg som vill resa till Australien i början av februari. Är sugen på att börja med Cairns och några veckors semester, kanske ta dykarcert eller hitta på något annat kul och sedan dra mig neråt till antingen Sydney eller Melbourne för att jobba ett tag. Vill såklart hitta på massor med saker under tiden i Australien, gärna en resa till Nya Zealand och kanske stanna till i Asien på hemvägen. 😍 Är väldigt flexibel och har just nu inget planerat till 100%, så är öppen för nya tankar och platser.
Om du går i liknande tankar får du gärna höra av dig 🙌🏽✈️
11 dec. 2017 10:54
Hej :) är det hugget i sten att du ska åka i början av februari? Ör du intresserad att åka efter sommaren? Jag måste tjäna ihop pengar asså :) jag är från Varberg och är 24 år!!! Hör av dig om du vill diskutera mer
14 dec. 2017 23:25
Hej, vill åka i början av 2018 ja... :( trött på Sverige haha!
16 dec. 2017 21:27
Hejsan! Härligt det låter. Har också tänk att resa i början av nästa år. Vet inte var men tänkte Asien men Australien vill jag också till:)

Tycker det du ska göra låter väldigt intressant.

Hör gärna av dig :)
18 dec. 2017 11:43
Hallå du!! Vad har du tänkt att ha för budget när du åker? :)
18 dec. 2017 13:12
Hej ! Undrar okcså över vilken budget du har tänkt att ha innan du åker? :)
19 dec. 2017 07:52
Alltså jag har tänkt att ha med mig en del pengar haha, för att jag är osäker på vad allt kommer kosta. Men vill ju också jobba en tid in på semestern. Är det någon speciell budget ni har tänkt ha? Kommer nog komma iväg med runt 60 000 men ja, är osäker på hur mycket av det som kommer behövas!☺️
19 dec. 2017 11:02
Ja, jag vet att man brukar bekräkna budget på ungefär 15 000 per månad. Jag kommer kunna ha cirka 35 000 sparat till resor. Men om du vill jobba en tid också så kan man ju spara till en längre resa :) Är det ett working holiday visa du tänkte skaffa eftersom du pratade om austrailen och nya zealand. Då måste man ha ett sånt, kan ta tid att skaffa dock och det kostar.
19 dec. 2017 16:12
Ja, jag har redan sökt och fått beviljat ett wh visa! 😀