Reskompis till amsterdam, new york eller barcelona sökes till nu i aug.

10 aug. 2012 00:30
Visningar: 156
Ohhh, nu vill jag iväg till Amsterdam för att parta loss hela nätterna lååånga! Jag söker dig som är glad, pålitlig och social som person och som vill resa till Amsterdam tillsammans med mig så snart som möjligt under augusti. Jag kan även tänka mig att åka till New York eller till Barcelona.

Den typen av musik som jag är inne på är hiphop, rnb, dancehall, reggaton, etc ... så jag går gärna till de klubbar som spelar sån musik. Behöver dock ej vara uteslutande såna klubbar med just den här typen av musik. :))

Skriv en rad om du känner dig sugen. Event. kan vi bo gratis i Amsterdam då jag har lite bekanta som bor där nere. I USA eller Barcelona kanske vi kan couchsurfa.

Vi kanske kan ta en fika (om även du bor i Sthlm) och se om vi funkar ihop på en resa ...
Av Frankle
25 aug. 2012 12:28
Hej

Hinner ej till amsterdam under Augusti. Men Barcelona kan vara aktuellt lite längre fram.
Mvh
Thomas
20 sep. 2012 19:15
Hej! HAr du åkt än!?

Jag kan tänka mig att åka till Amsterdam redan på måndag? HAr bokat men min vän vill avboka resan =/ Jag tänkte mellan 24-29:e. Vill upplvea det kulturella och festligheterna å också givetvis =) JAg har inte hunnit lägga till info om mig själv, regga mig nyss när jag fann dig =)