Reskompis sökes! :) (Jag själv är från STHLM så underlättar om DU också är det)

6 maj 2012 08:49
Visningar: 204
Hej, jag är en glad och social tjej på 20 år. Jag studerar på heltid och jobbar extra vid sidan om skolan. Jag studerar turismvetenskap på Södertörns Högskola.
När jag har långa ledigheter reser jag gärna, oavsett vilket land. Vill besöka så många länder och städer som jag bara kan. Resa är min passion!
Nu är det så att augusti månad är den månaden jag inte planerat något, förutom att jag kommer hem efter Polen i början av augusti. Jag vill inte sitta och dega i Sverige så tänkte åka på 2 veckor eller tre innan skolan börjar igen.
Men ingen av mina kompisar har möjlighet eller kan och det är alltid roligare med sällskap!
Förra året reste jag och en kompis till Spanien i 5 veckor och som sagt, roligare med sällskap.. man blir inte så ensam, man kan alltid prata.

För mig spelar ingen roll vart man åker, men helst något varmt land eller så..
Jag har alltid velat att åka till USA men det är massa jobb med att fixa visum och så, sen är det ju inte det billigaste men sista minuten skulle jag kunna tänka mig. :)

Jag gillar äventyr, promenader, sola, bada, festa .. och ja massa saker! :) man har inte tråkigt med mig. Men den främsta resan är väl en äventyrsresa som jag vill uppleva, ingen speciell suparresa, haha.

Hör av er om ni är sugna på att resa och gärna i augusti! Ta gärna fram förslag på vilka länder och vilka datum

Tack! :-) Trevlig söndag.
23 juni 2012 14:01
Kan du tänka dig hänga med Till Belgrad i Serbien? Jag har semester 9juli och hade tänkt spendera 1-2 veckor i Belgrad.
Har varit där innan och hade riktigt bra, Så jag åker igen detta år=) Flyget ditt kostar ca 2000kr tur och retur och hotell finns billigt också. Jag tog ett hotell för 300kr natten men det var det värt=)
.
Du kan väl lägga till mig på facebook så kan vi prata mer där? Är öppen för förslag=)
Av Samuraj
24 juni 2012 21:46
hey vi är ett gäng som åker till mallis 30 juli bara o hänga med!! vi är borta typ 1 månad