Reskompis på solsemester i slutet av Oktober?

16 sep. 2016 12:56
Visningar: 133
Halloj!

Finns det någon som känner för lite solsemester i oktober? :) Har nämligen 2 veckor semester jag måste ta ut och tyvärr funkar det inte för varken mina vänner eller familj då alla jobbar/pluggar.

Nån som känner sig manad? :)

Kramkram
16 sep. 2016 22:14
Hej!
Jag googlade på ressällskap & hittade din tråd. så blev tvungen att skaffa konto för att kunna svara:) Jag är nämligen på g att boka en resa till Seychellerna 4-5 okt till den 18-19 okt. Försöker få med någon av mina vänner då jag hittat grymt billigt flyg & att dela boende skulle oxå vara superbra:). Men ingen av mina vänner kan. Jag är väldigt ung i sinnet & får till & med visa leg på systemet haha. tror vi skulle kunna trivas ihop.

Vad hade du annars för idéer på solresa? Eller din budget?
Jag är grym på att hitta bra dealer
16 sep. 2016 22:16
Åh låter riktigt härligt!
Kan tyvärr dock inte åka förrän i slutet av oktober pga jobb :(
16 sep. 2016 22:19
När i slutet, alltså vilka datum? Jag hade egentligen velat vara borta den 15 okt då jag fyller då men samtidigt så åker jag ju hellre med någon :)
20 sep. 2016 14:44
Hej! :) Jag är gärna på en resa i oktober! Då jag hade tänkt ha lite ledigt då, i en, två veckor, spelar ingen roll vart, bara att få komma bort o sola, bada och dricka goda drinkar osv! Heter
Jasmine Andersson på facebook:)
20 sep. 2016 21:07
Hej jag är också sugen på att åka nånstans i slutet av oktober, men jag kan nog bara 1 vecka. Men går nog att ändra på.
Av Jalle_1
25 sep. 2016 23:06
Hej. Jag vill gärna resa iväg under hösten och är intresserad av att hänga på. Jag är inte säker på vart jag vill åka, men sol och värme är en bra början. Har du några tankar om vart du vill åka?
8 okt. 2016 16:45
Har ni bestämt något? :) kanske kan få en grupp då flera verkar intresserade ;)