Reskompis i juli/aug

Av Thesse
11 juni 2016 20:19
Visningar: 45
Mina vänner reser antingen med partner eller så har de inte semester samtidigt som mig, därför söker jag nu någon skön människa att fara på semester med.

Jag är 28 år och bor i Stockholm, anpassar mig lätt till folk när jag reser, så länge vi båda vill få ut någorlunda samma saker från resan och inte är rädda för att bara vara själv ibland också så tror jag det kommer gå utmärkt.

Resmålet är öppet för diskussion, men är sugen på Bali, Mauritius eller liknande. Kan även tänka mig Europa så länge vi håller oss borta från överturistiga ställen som Kos och Magaluf ;) Vill se vackra platser, känna atmosfären från invånarna och upptäcka ett nytt land.

Såklart vill jag bada, slappa och sola en del också, men under 2-3 veckor hinner man med det mesta tänker jag.

Hör av dig om du är sugen på att resa med mig!
11 juni 2016 21:45
Hej. Jag har semester v.28-32. Jag har också tittat lite på bali, gili öarna verkar trevligt. Är för gammal för att festa men kommer troligen att ha en inhemsk öl i närheten konstant. Har inget större krav på boende än att de ska vara prisvärt. Vill gärna ha en moppe eller liknande så man kan åka runt och spana lite. Hör av dig om de låter intressant.
Av Thesse
11 juni 2016 22:00
Ja giliöarna är jag inne på också. Kanske ha några dagar på Bali och sen dra ut till Gili. Sugen att dyka lite, kanske ta ett dykcert och ha det allmänt gott.
14 juni 2016 20:26
Är inte så hemma på den här sidan men provade ath skriva ett meddelande till dig. Kanske gjorde nått fel.
15 juni 2016 09:16
Citerat från Thesse:
Ja giliöarna är jag inne på också. Kanske ha några dagar på Bali och sen dra ut till Gili. Sugen att dyka lite, kanske ta ett dykcert och ha det allmänt gott.
Hej! Jag skulle gärna vilja uppleva Bali/Mauritsien eller annat liknande resemål. Jag har en stor fobi för hajar sedan jag var yngre men dyka klarar jag! Hör av dig om det är intressant!
Av Erikame
16 juni 2016 01:01
Hej :) jag är sugen på att dra ut o resa i iaf en månad (eller så länge pengarna räcker) till bali kan jag lätt tänka mig att åka till. jag har vart där en snabbis för två år sen, då var jag på en av giliöarna och kuta men det var inte nog. Är sugen på vietnam också! Jag vill åka och sola snorkla vandra festa lite och bara se allt fint som finns i denna värld! Börjar skolan igen i slutet på augusti så har tänkt dra nångång i juli. Hoppas vi hörs!