Reskompis i höst

Av Elinek
12 juli 2017 22:02
Visningar: 338
Hej!
Jag är sugen på att backpacka i höst, i oktober/november och vara borta några månader- eller tills pengarna tar slut! Jag tänkte mig sydarmerika men är öppen för det mesta. Jag är ute efter att uppleva så mycket som möjligt, är inte så mycket för att ligga och lata mig på stranden halva tiden även om det såklart är skönt emellanåt.
Är det någon som är intresserad av att följa med?

:)
13 juli 2017 22:50
Hallå!
Manda heter jag, känner precis som dig! Lägg gärna till mig på fb så kan vi skriva mer där,
- Manda Claesson

Ha de:)
Av Elinek
13 juli 2017 23:38
Heej!
Vad roligt 😄
Jag använder inte Facebook men har du whatsapp eller insta?
Heter iaf elin.ekendahl på instagram

:)
16 juli 2017 17:47
Hej Elin jag är också intresserad av att resa i höst gärna till så många platser som möjligt

Mvh

Jakob
23 juli 2017 18:57
Hej Elin!
Jag är väldigt sugen på att resa ut i världen, jag har inte bästämt mig var jag vill så är öppne för alla förslag men jag vill helst att det blir typ backpacking, har inte direkt någon tidigare erfarenhet från backpacking men har varit i en del fräcka länder genom jobbet, jag hade gärna velat vara iväg så länge som pengarna räcker och sedan kanske jobba ihop lite stålars på plats eller typ workaway volentär någonstans när man åker förbi så att säga. Jag kommer vara redo att resa redan i september men kan vänta till oktober om det blir lättare ( bara bra så jag har mer tid på mig att sälja av alla mina grejer)
Jag har precis avslutat et 4 årig utbildning och kom på att jag nu för första gången på ca 13 år är helt fri till att göra vad jag vill, vilket jag inte tänker sumpa genom att skaffa något fast jobb i sverige.
Tänker att vi är jämngamla och jag inte heller är så sugen på något festande eller "semestrande" så vi borde vara en bra match för resande tänker jag.
För övrigt är jag en glad skåning, trevlig att ha och göra med och inte allt för envis.
Mvh
Markus
28 juli 2017 11:42
Hej Elin är intresserad av att resa adda mig gärna på facebook så kan vi prata mer där.

Mvh

Jakob
Medlemmen har tagit bort svaret
7 okt. 2017 00:03
Det blir aisien för mig, börjar i Filippinerna och åker sedan vidare.åker nu på måndag. Hur blev det för dig? =)