RESKOMPIS/AR TILL ATT BACKPACKA I ASIEN 2017

7 nov. 2016 13:24
Visningar: 136
Hej!! Jag är en spontan och glad 19-åring från lilla Falkenberg som tänkte backpacka i Asien några månader i vinter. Kan bli allt från 3-5 månader.

Har en enkelbiljett bokad till Phuket den 3e januari och efter det mina planer ganska oklara förutom att jag i början av februari kanske ska möta upp en tjej på Bali som jag hittills bara pratat med på Facebook. Där tänkte vi ta dykarcertifikat och lite så! I övrigt har jag tänk mig att jag bland annat vill uppleva Filippinerna, Vietnam, Kambodja och länder och öar där omkring.

Annars har jag bara planer på att ha det gött, sola och bada kanske lära mig att surfa. Uppleva och se nya saker och träffa nya människor och även festa lite granna!

Hade varit roligt att vara fler på denna resan så är detta något som lockar dig så tveka inte på att skriva! Vill man inte skriva här så kan man höra av sig till min facebook så kan vi ta det därifrån, Ebba Axborn heter jag där :)
Av Mitox95
12 nov. 2016 21:26
Tjena, jag är en kille från Helsingborg på 21 bast som vill lämna Sverige några månader!

Jag har kollat på en liknande resa, men kan ej åka förrän i Februari pga jobb..
Jag vill framförallt dra till Bali (och öarna där omkring för att lära mig surfa), men även Filippinerna, Fiji och kanske Thailand.
Om ni vill möta upp fler folk på resan så hänger jag gärna på!
Både surfing och Dykarcert hade varit nice, jag la till dig på FB (Heter Alexander Pedersen), det hade varit najs att hitta lite fler resekompisar så att man kanske kan hyra en villa elr liknande på Bali!