Reskompanjon sökes till resa/jobb, njut av livet.

Av Sannaz
15 dec. 2011 14:40
Visningar: 361
Hej där!

Nu är det dags! Jag söker någon att resa med, vart som helst i världen. Är sugen på backpacking, men även att flytta till Australien eller var som helst och jobba. Resa, fylla på reskassan med jobb, resa lite till och leva livet. Varför vänta? Har jobbat och sparat pengar senaste året, och nu är det dags att förverkliga drömmarna. Vill se hela världen, så vart resan börjar beror på dig och vad du vill. Eller så kommer vi på en plan tillsammans. Börja i thailand med dyk cert och sen vidare till Australien. Eller kanske helt tvärtom och ta sydamerika och USA först? Mexico och Peru är ju grymma platser.

Jag har inget som binder mig i Sverige så längden på resan bestämmer du, eller så hänger vi bara ihop ett tag och sedan skiljs vi åt igen? Vill se hela världen, men det gör man inte på en dag. Så det är mitt livs projekt och så länge jag inte vet vad annat jag ska ägna mitt liv åt härhemma i Sverige, känner jag KÖR bara.

Vem är din prima reskamrat då? Jag är en 21 årig lättsam, glad och trevlig gammal naturare förstås. Gillar humor och vill se världen, dyka och surfa, lika mycket som jag vill ta del av nya kulturer och utforska världens storstäder. Ser fram emot alla trevliga prickar med liknande visioner man får stöta på vägen.

Jag är redo att resa efter nyår, men kan lätt anpassa mig till dig. Skulle vara kul att komma i väg i februari någon gång dock.

Tveka inte att hör av dig så slår vi oss ihop och drar iväg. Det är DU som saknas. Och som sagt vi behöver ju inte hänga ihop jämt och hela tiden, fast klappar det kan vi ju det också... ;)

Ha det gött! Hoppas vi ses!
8 feb. 2012 23:03
Hej
Har du bokat ännu? Jag är väldigt intresserad annars .D
Är en trevlig typ som vill uppleva livet.

Du kan nå mig på min mail: (Logga in för att se e-postadress)
Har inte bytt mail sen jag gick i 6:an om du undrar haha
Av Madmad
10 feb. 2012 20:32
Hej!
Jag är som du väldigt sugen på att ge mig ut i världen. Jag har hållt mig till Europa så nu har jag ett sug efter en lite längre resa! Jag har typ bestämt mig för Bali i april men inga biljetter är bokade så jag är fortfarande flexibel. Du kan maila mig på (Logga in för att se e-postadress) om du vill ha sällskap en bit på vägen :)
11 feb. 2012 20:10
Min drömresa runt jorden ser ut nästan exakt som din.
Thailand
Malaysia
Singapore
Australien o jobba lite ett par månader
Nya Zeeland
Fiji
PERU
San Fransisco

Men är du redan iväg nu? Jag tänkte dra till hösten o vara iväg cirka 9 månader totalt
12 feb. 2012 13:02
Tjenare! Jag befinner mig i Thailand nu :) så vill gärna åka till Australien snart :)...är di i Thailand nu eller?

// Jesper