Resesällskap september oktober

22 juli 2019 18:09
Visningar: 222
Hej!
Jag vill ut och resa i september eller oktober. Spelar ingen roll vart i världen. Allt från 1 vecka till 1 månad. Kan tänka mig allt från tågluff till att hänga på ett all inclusive hotell. Allt från upplevelserna till festresa. Om du är tjej eller kille spelar ingen roll. Ser att du är i min ålder +-8år kanske 🤔. Mer ditt beteende som avgör än din ålder. 😊 Om du är ledig eller har möjlighet att åka denna tid skriv till mig.
28 juli 2019 09:55
Söker du fortfarande någon o resa med i höst jag funderar på att dra någonstans men så svårt o bestämma sig
29 juli 2019 11:32
Hej på er! Jag planerade en resa till Tokyo i början på september men har inte hittat en traven-Buddy. Jag är öppen för förslag på andra destinationer om Tokyo inte passar er, bokar gärna omgående 🤷‍♂️💃🤘
5 aug. 2019 15:50
Hej,
Jag har tänkt 3 veckor i oktober, vart är oklart. Jag har kollat på både Asien och Sydamerika. Hör av dig om det låter intressant.
10 aug. 2019 21:48
Tänkte resa till Sydafrika i september, har ev en kompis som följer med men vi vill mer än gärna ha sällskap 😊
Av Cirpa
11 aug. 2019 14:53
Jag vill följa med till Marocko om det går via Frankrike går Flixbuss hör av dig om det är intro min mail (Logga in för att se e-postadress)