Resesällskap i höst!

7 apr. 2023 02:10
Visningar: 268
Hallå där alla glada och resesugna :)

Jag har länge tänkt att jag vill ut på en långresa igen. Har tidigare gjort en backpacking-resa i Asien med kontakter via reseguiden och det var bland det roligaste jag gjort i mitt liv!!

Så nu är jag sugen på att göra det igen och har planer på att åka iväg i höst. Destinationen och tidsspannet är jag däremot öppen för - men varit sugen på Sydamerika, Karibien, Afrika, USA.. You name it! Jag vill åka överallt! Jag letar därför efter nån/några som har lite liknande tankar och vill dra iväg nånstans mellan några veckor till några månader och upptäcka världen!

Själv älskar jag sol, strand, fest och upplevelser. Är väldigt social och tycker det är sjukt kul med nya människor så the more, the merrier. Bollar gärna idéer om nån har lite liknande tankar och är som sagt väldigt öppen själv för alla möjliga platser att besöka :D så hör gärna av er om ni går i liknande tankar!
Av Adrianc
16 apr. 2023 22:06
Hej är eventuellt intresserad jobbar just nu i danmark men är intresserad av
sydkorea-japan-thailand-vietnam
eller
usa-canada-karibien
eller
olika länder i europa via tåg eller färja
hör gärna av dig i pm vid intresse.
20 maj 2023 17:20
Hej, kul att du är sugen på att resa!

Jag är i samma tankar och har tänkt ta ledigt från mitt heltidsjobb mellan januari-mars 2024 för att resa i Sydamerika/centralamerika. Det är inte den perioden som du skriver här, men hör gärna av dig om du får ändrade planer och vill resa i januari 2024! :)

Lite kort om mig - precis som du har jag tidigare backpackat i Asien med 3 tjejer från Reseguiden. Det fungerade toppen och vi är fortfarande nära vänner idag!