Resesällskap

1 jan. 2015 19:17
Visningar: 529
Söker resesällskap till lite varstans.. Tänkte att detta kunde bli resornas år men känner att de vore tråkigt att flyga solo :P Skulle tycka det var kul att volontärarbeta i kombo med sol och bad.. eller varför inte safari.. kanske en liten jorden runt hopp.. Jag är öppen för förslag :)
1 jan. 2015 20:19
Hejsan!

Jag är inne på samma spår som dig, är sugen på att åka till cape town samt ta ett inrikes flyg till norra delen av sydafrika för att gå på safari i några dagar :) man kan säkert även besöka någon av de barnhem som finns.

Ifall du finner de intressant så är de bara att maila tillbaka annars få jag önska dig en god fortsättning på året
1 jan. 2015 22:14
Jag går också i samma tankar som dej. När hade du tänkt åka? Ungefär hur länge? Vilka länder/kontinenter tänker du dej? :)

Mvh Viktor
2 jan. 2015 14:28
Kom med resemålsförslag
Älskar att resa

Kram niclas
3 jan. 2015 16:10
Låter som en fantastisk idé, någon tanke på när du tänkte sticka?
Av Anna_a
14 jan. 2015 19:15
Supernyfiken!
Har länge varit sugen på en riktigt lång resa....alternativt fler halvlånga resor:)
Mina planer har mest kretsat kring sydamerika, USA eller Asien, men jag är verkligen öppen för andra resmål.
Älskar sol och bad, fotografera och uppleva...
Hör gärna av dig om det låter intressant!
29 jan. 2015 00:12
Lät toppen :) Hade också planer på att ta ett reseår men svårt att få med sig sina vänner verkar det som :) Är öppen för alla förslag :)