Resekompisar sökes till en längre resa!

15 dec. 2017 18:49 (redigerad)
Visningar: 141
Hejsan alla ressugna:)
Der är nämligen så att jag har tänkt resa en längre resa ett tag men jag har ingen att resa med genom att kompisar pluggar eller inte har tid helt enkelt så därför tänkte jag höra med er.

Jag vill till så många ställen men Australien Nya Zeeland Asien som thaniland Bali , USA o massa mer ställen. Men tänker just nu på Asien:).
Jag är äventyrlig o vill göra saker upptäcka grejer men även bara ligga o sola någon timme/ dag.
Alltså dyka, rida på elefanter med mera.

Tänker någon gång i början av nästa år!

Om detta låter intressant eller om du vill veta mer tveka inte agg höra av dig!
Hoppas vi hörs!
Mvh josefin
Av My83
17 dec. 2017 09:54
Hej Josefin. Jag har tänkt att resa till Indien (Rishekesh ligger vid Hiamalays fot) i ca 3-4 veckor för att yoga meditera å vandra... skulle du vara intresserad ? 😀
18 dec. 2017 13:26 (redigerad)
Hej Josefin!
Jag söker också resesällskap då jag har samma problem som du, alla mina vänner studerar eller har inte tid att resa. Jag har tänkt mig att resa i början av Mars, då jag har lite budget ihopsparat till dess. Skulle du vara intresserad av en backpackresa i Asien? Det är något jag alltid velat göra! Även så är jag precis som du, finner mig inte i att bara ligga på stranden och gassa in solen utan jag vill gärna massa roliga aktiviteter! Du kan ju höra av dig om du skulle vara intresserad att göra en backpack resa på cirka en månad.

Jag kollar även på Kilroys resor just nu, jag är väldigt sugen på backpack resan de kallas Classic, skulle du kunna tänka dig en sådan resa?

MVH Beatrice :)