Resekompis v. 28 alt. v. 32, 33 eller 34

25 juni 2016 21:38
Visningar: 38
Hej,
Söker nån trevlig prick som är sugen på att resa i sommar. Jag känner att jag bara vill komma iväg, vart spelar mindre roll, men föreslår någonstans i Europa!

Jag är en tjej på 23 år, pluggar till sjuksköterska & älskar (såklart) att resa. Jag söker någon som tycker om att hitta på saker, blandat med strandhäng. Tar gärna en drick eller två, men orkar inte festa varenda dag, inte huvudsyftet när jag reser, men gör det absolut om humöret faller in!

Hör gärna av er om ni är intresserade, och gärna med tips på något bra ställe!
26 juni 2016 20:06
Hej,

Har du hittat någon reskompis för vecka 28, eller blev det att flytta fram resandet till de senare veckorna?
26 juni 2016 20:29
Glad tjej på 20år som också söker resekompis! Är inte heller ute efter att festa och supa men en drink vid poolen eller vid maten är inte fel. Jag gillar att ligga vid poolen och stranden och sola och ta det lugnt men även att hitta på något så som utflykter som finns dit man åker. Jobbar dock till den 21 Augusti så kan inte åka innan det..
1 juli 2016 23:54
Har du bestämt vilken vecka det blir? Jag tänkte åka v33 vart spelar mindre roll bara det är sol :)
6 juli 2016 13:49
Citerat från Lundstedtr:
Hej,
Söker nån trevlig prick som är sugen på att resa i sommar. Jag känner att jag bara vill komma iväg, vart spelar mindre roll, men föreslår någonstans i Europa!

Jag är en tjej på 23 år, pluggar till sjuksköterska & älskar (såklart) att resa. Jag söker någon som tycker om att hitta på saker, blandat med strandhäng. Tar gärna en drick eller två, men orkar inte festa varenda dag, inte huvudsyftet när jag reser, men gör det absolut om humöret faller in!

Hör gärna av er om ni är intresserade, och gärna med tips på något bra ställe!
Hej!
Jag är ledig hälla sommaren ,kör husbil Danmark,Tyskland,Östterike ,Ungern,Rumänien bor i Växjö i Kronobergs län.Hör av dig jag vill starta ny på lördag, eller första dagarna i nästa nästa V..
MVH..Laszlo.
Av Meri089
2 aug. 2016 11:02
Hej :) hur har det blivit med din resa?
Av Liialex
3 aug. 2016 23:27
Hej, jag är sjukt sugen på att resa, gärna innehållande sol, strand och ibland någon drink😊 jag pluggar till byggingenjör och skulle vilja åka iväg en sväng innan skolan drar igång igen. Hör av dej om jag låter intressant!
11 aug. 2016 15:45
Hej! Åh vad lockande det lät, googlade resekompis, hamnade här och var tvungen att registrera mig för att svara att jag är såå intresserad! Har semester vecka 34 och vill så himla gärna åka någonstans! Är speciellt sugen på Grekland, typ Mykonos men är öppen för det mesta! Vill inte heller resa med huvudsyfte att festa varje dag men går gärna ut någon kväll. Ligger gärna och tar det lugnt på stranden men hittar även gärna på saker, allt från utflykt till bananbåt, dagsspa och shopping. Älskar att prova nya saker och träffa nya människor så hade varit såå underbart att åka med någon.