Resekompis till malaga / Fuengirola fr.mars- över sommaren

14 okt. 2012 12:54
Visningar: 549
Hej! Ska ner till solkusten Fuengirola i mars och stannar så länge det går. Men det hade ju vart kul att uppleva sol och uteserveringar med någon annan också :) Skriv om du som jag känner att du inte har något att hämta i Sverige längre och vill ha en mer solig och rolig tillvaro:)
Av Nataly
14 dec. 2012 02:32
Tjena,
Funderar att flytta till malaga i vår (inte säkert än) men har inga vänner där så det skulle vara kul att hänga med någon. Ska du jobba där?
25 dec. 2012 13:19
Hallå! Tänkte också dra till Malaga i sommar en månad och plugga spanska! Sen kanske stanna nån vecka eller två för att semestra lite ;-) Ingen som ska dit under juni-augusti och söker en bokompis?? Eller bara någon att hänga med :-)
30 dec. 2012 02:02
Jag och en annan tjej drar i våren till malaga elr marbella, ännu oklart var det blir! men vi söker efter andra som vill hänga på oss o uppleva :)
4 mars 2013 01:13
Kommer spendera hela sommaren i Málaga. Ju fler desto roligare! :D
Av Sofieth
29 apr. 2013 19:14
Jag flyttar ner till Malaga i Juli! Vore kul att lära känna några i området! :)
Av Lavaqua
1 maj 2013 13:46
Var där nere i marbella-fuengirola-malaga för 2 år sen, och fullkommlig älskade det! Jag var iochförsig där i september då det var perfekt temperatur (23 grader) och havsbattnet låg på cirka 26 grader. Marbella var den finaste staden men hela costa del sol kusten är toppen, skulle defenitivt hänga på ifall någon skulle ner dit, kompisar här hemma har varken pengar tid eller lust!
27 maj 2013 23:02
Hej! Är det några som har bestämt att mötas upp nere i Malaga? Jag tänkte åka ner och söka bartenderjobb i juli eller dra ner med en kompis och bara njuta av semestern. Vore hursomhelst kul att möta upp några andra på plats :)
Av Sneanea
31 maj 2013 16:14
Hej jag landade i fuengirola i tisdags och planerar att stanna. Är du här nere nu? Mvh linnea
10 juni 2013 18:26
Citerat från Sofieth:
Jag flyttar ner till Malaga i Juli! Vore kul att lära känna några i området! :)
Coolt! Vad ska du göra i Málaga? :) Jag bor här nu jag med, men är ensam och jobbar på ett hotell.
Skriv gärna på Skype eller något! Om man glömmer bort att kolla den här sidan. "HerrZipper" där.
10 juni 2013 18:29
Citerat från Sneanea:
Hej jag landade i fuengirola i tisdags och planerar att stanna. Är du här nere nu? Mvh linnea
Welcome to Spain! Jag ska till Marbella för första gången i morgon och sen försöka besöka ett par till kuststäder tänkte jag. Jobbar inne i Ronda. :) Vad händer i Fuengirola då? Arbetar? Turistar? :)
10 juni 2013 18:30
Några som möts upp och hittar på något eller? Tjoa till så hakar jag på ut till kusten!