Resekompis till ett varmt ställe jan e feb??

Av Pulina
6 jan. 2014 05:27
Visningar: 264
Vi är två tjejer som vill utomlands vi vet ej var det längsta vi har kommit fram till är att det ska vara varmt och biiiilligt. Vår Eng är ok men om någon som kan bra Eng kan hänga på vore det ännu bättre. 1eller fler tjejer spelar ingen roll bara kul att lära känna nya människor.

Vi vill åka snarast utomlands. Vi båda är jätte trevliga tjejer lätt o ha göra med 24-26år....
Av Natkarl
8 jan. 2014 14:32
Hej!

Vad sägs om Malaysia i februari. Tänkte åka runt den 4e feb och stanna ca en månad. Är på väg att boka biljett snarast men letar resesällskap. //Nathalie
8 jan. 2014 16:39
Heej!
Jag är jättesugen på att resa och träffa nya människor! Skulle också gärna vilja åka till något varmt och billigt ställe, kan dock inte vara borta jättelänge, men 2 veckor ungefär :) När har ni tänkt att åka ungefär?

Hälsningar, Erika
Av Anne82
19 jan. 2014 14:07
Hejsan!Jag fundera lite på att resa i slutet av februari/början av mars.Har tänkt resa 1 vecka:-)Låter detta som nåt intressant?
20 jan. 2014 22:07
Hej! Jag vill åka till värme i februari och vara borta 1-2 veckor. Någon som har inte åker iväg än?
Av Lucasy
20 jan. 2014 22:23
Hej,
Flyger ner från NY till Karibien den 2:ra Mars, täkte fara runt i cirka 2 veckor innan jag flyger tillbaks till USA. Jag har inte bestämt destination än, men det lutar åt backpackning i Mexiko och Belize(varit i Mexiko och dör för att åka tillbaks). Säg till om du/ni är intresserade av att hänga ihop någon/några dagar:)