Resekompis till Asien feb/mars

Av Alisen
18 jan. 2015 13:39
Visningar: 155
Hejhej!

Är en tjej på 20 år som är trött på vardagen i Sverige. Har länge velat åka till Asien men har som sagt ingen i vänskapskretsen som har tid eller pengar.

Funderar på att åka i slutet av feb eller i början av mars och stanna ca 1 månad eller lite mer!

Är väldigt öppen för förslag på destinationer men det jag funderar på är Thailand, Vietnam, Bali, Kambodja och Malaysia! Beroende på hur mycket man hinner! Vill sola, bada, festa, upptäcka nya platser och ny kultur och gärna lite mer fart som att åka zipline i djungeln!

Hör av er om det låter intressant!! :D
19 jan. 2015 21:57
Hej! Vi kanske skulle kunna mötas upp där nere :)
20 jan. 2015 01:07
Hej!! Är en 20-årig glad och social tjej som kommer upp till Asien från Australien i början på mars, och tänkte resa runt i ca tre veckor. Hade velat åka till alla länderna du nämnde (så många man hinner i alla fall) och det låter dessutom som om vi är ute efter exakt samma saker/aktiviteter. Lägg gärna till mig på Facebook, Felicia Fredin! :):)
Av Alisen
20 jan. 2015 17:41
När ska du dit Sara och hur länge hade du tänkt stanna? :)
21 jan. 2015 17:43
Jag tänkte åka ner i slutet av februari eller börja på mars och stanna i 1-2 månader. Kolla gärna min profil, där står det lite mer om mina planer :)