Resekompis till Asien 30:e dec-17:e mars

21 sep. 2015 12:42
Visningar: 43
Hallå! Jag har en resa bokad men min resekomois har hoppat av och jag tänker givetvis åka ändå. Jag åker till Thailand 30:e december och planen är att resa runt i thailand i en månad ungefär, sedan vidare till Kambodja och Vietnam och sedan från Vietnam har jag flyg bokat till Bali i mitten av februari, där jag ska på la point surfläger, sen stannar jag på Bali i ca tre veckor för att också besöka giliöarna och efter det flyger jag till Singapore och spenderar ett par dagar där innan jag åker hem därifrån och det är i mitten av mars. Känner du dig intresserad av att följa med eller kommer att befinna dig på någon av dessa ställen under resans gång så hör gärna av dig! :)
Av Lsore
21 sep. 2015 15:29
Heej!
Jag kommer antagligen befinna mig i Thailand och koh tao närmare bestämt under din första månad.
Ska med till bali så småningom men inom malaysia och Singapore före så kanske våra vägar korsas :)
Mvh.
Marcus
Av Annaa95
23 sep. 2015 08:18
Hej! Jag är intresserad av att resa ut i världen men min resekompis har också hoppat av.. Vad ligger din budget på ? Är intresserad av att kanske följa med :)
Skriv gärna PM å berätta lite om dina planer! :)
/Anna
Av Ccissii
28 sep. 2015 16:19
Hej! Detta låter intressant! Håller på att leta resekompissr för fullt! Vill gärna åka 3-4 stycken eller fler! Länderna är ungefär precis samma som jag vill besöka! Tveka inte att höra av dig! Cecilia Johansson på fb! Är förövrigt en tjej på 20 år som är spontan och positiv. Jag gillar att festa, sola, bada, upptäcka nya ställen, träffa nytt folk och resa såklart!! :)