Resekompis sökes

15 nov. 2018 13:03
Visningar: 199
Hej!

Jag är en 23-årig tjej som har en liten, vad ska jag kalla det-livskris?
Står mitt emellan mina kompisar som alla har sina pojkvänner och plugg- medans jag mest känner för att säga upp mig imorgon och bara åka..
Nästa ”problem” är ju att jag inte har en aning om vart jag vill, hur länge jag vill vara borta, om jag ska resa runt mest eller försöka hitta ett jobb och stanna längre någonstans.
Är du lika vilsen som mig i dom här tankarna, tveka inte på att höra av dig så kanske vi kan bolla lite idéer tillsammans?

Jag jag vet att jag låter som en patetisk ensam människa, men lovar att det inte är så farligt som det ser ut, men men kanske finns det någon som känner igen sig lite :)

/Emma
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Huldal
15 nov. 2018 18:50
Hej! Jag känner precis som dig!! Sitter i samma tråkiga bubbla och vill göra någonting nu men vet inte vad... skriv till mig om du vill :) hulda lorentzon på fb och insta
16 dec. 2018 22:41
Hej! Jag har planer på att åka en månad till Bali i mars och letar för fullt efter resesällskap då hon jag skulle åka med har fått förhinder. Är det något som låter intressant eller om du bara vill bolla lite tankar och idéer så hör gärna av dig - emmailstam på Instagram